Minshare już trzeci raz z rzędu zajmuje pierwsze miejsce wśród globalnych sieci agencji mediowych w rankingu WARC Media 100.
Ranking WARC Media 100 wywodzi się z Gunn Report i jest punktem odniesienia dla doskonałości i kreatywności w mediach, weryfikowanej na podstawie nagród zdobytych w licznych konkursach przez agencje na całym świecie, umożliwiając marketerom porównanie ich wyników.
W tegorocznym zestawieniu Mindshare wraz ze swoimi klientami i partnerami uplasował się w czołówce w kategoriach:
- Sieć Agencji – Mindshare (po raz trzeci z rzędu);
- Biuro Agencyjne - Mindshare Shanghai;
- Właściciel Marki - Unilever (Klient Mindshare, 3 rok z rzędu);
- Grupa Holdingowa - WPP (5 rok z rzędu).
Zdobywca pierwszego miejsca sukces zawdzięcza intensywnej pracy w całej sieci, w tym działaniom prowadzonym w ramach nagradzanych kampanii dla marek, takich jak: Unilever, Tourism New Zealand, Yum! Brands, Nestlé, Yili, Pepsi, Kimberly-Clark i Nike, obejmujących rynki Australii, Chin, Indii, Rosji, Szwecji, USA i Wietnamu. Mindshare odpowiadał za 19 z 90 najlepszych kampanii (20%) nagrodzonych przez WARC w rankingu Media 100.
Adam Gerhart, Global CEO Mindshare, powiedział: - WARC 100 to nie tylko pojedynczy pokaz nagród czy jedna kampania - to celebracja bycia najlepszym z najlepszych i jesteśmy zachwyceni, że zostaliśmy uznani za najbardziej kreatywną sieć mediową na świecie trzeci rok z rzędu! Nie udałoby nam się tego osiągnąć bez niesłabnącej energii naszych zespołów i wyzwalającej współpracy z naszymi partnerami i klientami, dlatego dziękujemy wszystkim za pomoc w dalszym tworzeniu doświadczeń medialnych, które mają wpływ i zmieniają świat, jednocześnie napędzając dobry wzrost dla naszych klientów.
Pierwsze miejsce w rankingu Media 100 jest kolejnym wyróżnieniem sieci Mindshare, która w marcu 2022 r. znalazła się w pierwszej trójce Barometru Nowego Biznesu dla Sieci Mediowych COMvergence 2021. W tym samym badaniu GroupM plasowało się na drugim miejscu na świecie pod względem nowych przedsięwzięć netto i na pierwszym w regionie Azji, Australii i Oceanii (APAC) oraz Ameryce Łacińskiej.
Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.