logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare obronił budżet mediowy Mbanku

  PR 27.10.2015, przeczytano 588 razy

Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie mediów dla mBanku. W wyniku wieloetapowego przeglądu ofert, Klient zdecydował o przedłużeniu współpracy z domem mediowym. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-obronil-budzet-mediowy-mbanku-,26385,artykul.html

Jeden z największych i najbardziej aktywnych marketingowo banków w Polsce ponownie powierzył nam swój budżet. Bardzo się cieszę, że to właśnie nasza oferta przekonała marketera. Gratuluję całemu teamowi Mindshare Polska. Kolejny raz daliśmy wyraz naszego ogromnego doświadczenia oraz siły negocjacyjnej – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

W kolejnych latach Mindshare będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii mBanku. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała realizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów. Współpraca została przedłużona w wyniku trzyetapowego przeglądu ofert obejmującego zadania strategiczne oraz ofertę kosztową.

Dom mediowy Mindshare Polska współpracuje z mBankiem nieprzerwanie od początku 2013 roku. W tym czasie Mindshare zrealizował liczne kampanie marketera. Jedna z ostatnich kampanii „Przełomy” została nagrodzona statuetką Effie Awards Poland 2015.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764