logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare obronił budżet mediowy Mbanku

  PR 27.10.2015, przeczytano 603 razy

Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie mediów dla mBanku. W wyniku wieloetapowego przeglądu ofert, Klient zdecydował o przedłużeniu współpracy z domem mediowym. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-obronil-budzet-mediowy-mbanku-,26385,artykul.html

Jeden z największych i najbardziej aktywnych marketingowo banków w Polsce ponownie powierzył nam swój budżet. Bardzo się cieszę, że to właśnie nasza oferta przekonała marketera. Gratuluję całemu teamowi Mindshare Polska. Kolejny raz daliśmy wyraz naszego ogromnego doświadczenia oraz siły negocjacyjnej – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

W kolejnych latach Mindshare będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii mBanku. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała realizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów. Współpraca została przedłużona w wyniku trzyetapowego przeglądu ofert obejmującego zadania strategiczne oraz ofertę kosztową.

Dom mediowy Mindshare Polska współpracuje z mBankiem nieprzerwanie od początku 2013 roku. W tym czasie Mindshare zrealizował liczne kampanie marketera. Jedna z ostatnich kampanii „Przełomy” została nagrodzona statuetką Effie Awards Poland 2015.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764