logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare obronił budżet mediowy Mbanku

  PR 27.10.2015, przeczytano 602 razy

Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie mediów dla mBanku. W wyniku wieloetapowego przeglądu ofert, Klient zdecydował o przedłużeniu współpracy z domem mediowym. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-obronil-budzet-mediowy-mbanku-,26385,artykul.html

Jeden z największych i najbardziej aktywnych marketingowo banków w Polsce ponownie powierzył nam swój budżet. Bardzo się cieszę, że to właśnie nasza oferta przekonała marketera. Gratuluję całemu teamowi Mindshare Polska. Kolejny raz daliśmy wyraz naszego ogromnego doświadczenia oraz siły negocjacyjnej – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

W kolejnych latach Mindshare będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii mBanku. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała realizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów. Współpraca została przedłużona w wyniku trzyetapowego przeglądu ofert obejmującego zadania strategiczne oraz ofertę kosztową.

Dom mediowy Mindshare Polska współpracuje z mBankiem nieprzerwanie od początku 2013 roku. W tym czasie Mindshare zrealizował liczne kampanie marketera. Jedna z ostatnich kampanii „Przełomy” została nagrodzona statuetką Effie Awards Poland 2015.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764