logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare po raz trzeci wygrał budżet mediowy Mbanku

  PR 05.11.2018, przeczytano 461 razy

Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku. Klient, w wyniku przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, która do tej pory była odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów. Mindshare Polska z mBankiem pracuje nieprzerwanie od 2013 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-po-raz-trzeci-wygral-budzet-mediowy-mbanku,380009,artykul.html

- Jestem niezwykle dumny, bo już po raz trzeci wygraliśmy budżet jednego z największych banków w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat wspólnie z mBankiem udało nam się zrealizować wiele efektywnych kampanii, które nie raz były nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. Cieszę się, że to zespół Mindshare będzie mógł planować kolejne aktywności marketingowe. Przed nami wiele nowych wyzwań – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare.

Do zadań agencji będzie należało kompleksowe planowanie i zakup mediów, w tym przygotowywanie i realizacja strategii oraz bieżąca optymalizacja prowadzonych dla mBanku kampanii.

Tylko w tym roku Mindshare zdobył dwie nagrody za kampanie zrealizowane wspólnie z mBankiem: BRĄZ w kategorii MEDIA/FORMATY MEDIOWE i/lub REKLAMOWE, za stworzenie własnego formatu reklamowego, oraz SREBRO w kategorii DOŚWIADCZENIE/CONTENT za kampanię Member get member. Obie pochodzą z konkursu Innovation 2018.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764