Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku. Klient, w wyniku przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, która do tej pory była odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów. Mindshare Polska z mBankiem pracuje nieprzerwanie od 2013 roku.
- Jestem niezwykle dumny, bo już po raz trzeci wygraliśmy budżet jednego z największych banków w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat wspólnie z mBankiem udało nam się zrealizować wiele efektywnych kampanii, które nie raz były nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. Cieszę się, że to zespół Mindshare będzie mógł planować kolejne aktywności marketingowe. Przed nami wiele nowych wyzwań – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare.
Do zadań agencji będzie należało kompleksowe planowanie i zakup mediów, w tym przygotowywanie i realizacja strategii oraz bieżąca optymalizacja prowadzonych dla mBanku kampanii.
Tylko w tym roku Mindshare zdobył dwie nagrody za kampanie zrealizowane wspólnie z mBankiem: BRĄZ w kategorii MEDIA/FORMATY MEDIOWE i/lub REKLAMOWE, za stworzenie własnego formatu reklamowego, oraz SREBRO w kategorii DOŚWIADCZENIE/CONTENT za kampanię Member get member. Obie pochodzą z konkursu Innovation 2018.
Źródło: Mindshare Polska