logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska: Ford Focus grywalizuje użytkowników Xboxa

  PR 10.07.2014, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa, globalna kampania amerykańskiego producenta samochodów Ford, angażująca użytkowników platformy Xbox. Na jej potrzeby opracowana została mini-gra EcoBoost, za pośrednictwem której konsumenci mogą zapoznać się z technologiami oferowanymi  w samochodach Ford Focus. Akcję realizuje dom mediowy Mindshare.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska%3A-ford-focus-grywalizuje-uzytkownikow-xboxa,22160,artykul.html

Koncern motoryzacyjny Ford od lat z powodzeniem aktywnie komunikuje się z szerokim gronem konsumentów. W rozpoczętej właśnie kampanii wizerunkowej, skierowanej do użytkowników konsoli  Xbox, promowane są wybrane technologie zastosowane w samochodach amerykańskiej marki. 

Osią działań jest dedykowana kreacja reklamowa umieszczona w prawym dolnym rogu głównego dashboardu platformy Xbox, za pośrednictwem której użytkownicy przenoszeni są do mini-gry EcoBoost. Osoby podejmujące wyzwanie marki, wcielają się rolę kierowcy samochodu wyścigowego Formuły Ford i otrzymują szansę wirtualnego przetestowania silnika 1.0L ECOBOOST, jednostki, która jako pierwsza w historii zdobyła trzy razy z rzędu tytuł ''Międzynarodowego Silnika Roku”. Po zakończeniu zmagań, gracze mają możliwość pobrania profesjonalnego kostiumu kierowcy Forda dla swojego avatara i porównania swoich wyników z innymi uczestnikami. Użytkownik może również obejrzeć dodatkowe materiały video przybliżające m.in. technologię Ford Active Park Assist czy też Active City Stop.

Grywalizacja, realizowana lokalnie przez Mindshare Polska, mocno zaangażowała polskich użytkowników. Na tle innych krajów, w których dostępna jest gra EcoBoost, Polska plasuje się w TOP3.

Przygotowaniem kreacji zajęła się firma Microsoft przy współpracy z zespołem Blue Hive. Treści powstały dzięki współpracy lokalnego zespołu agencji Wunderman oraz Blue Hive.

Źródło: Mindshare

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764