logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska domem mediowym roku 2019

  PR 27.05.2019, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

23 maja br. podczas gali „Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku” organizowanej przez Magazyn Media & Marketing Polska, Mindshare Polska zdobył tytuł „Domu Mediowego Roku”. Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-domem-mediowym-roku-2019,382610,artykul.html

– Przyznany tytuł „Domu Mediowego Roku” jest doskonałym zwieńczeniem 20-letniej obecności Mindshare w Polsce. Od samego początku dążymy, by być numerem 1. – nie tylko według branżowych rankingów, ale przede wszystkim naszych klientów. To właśnie dlatego stale rozwijamy strategiczną ofertę. Dzięki wyspecjalizowanym pionom oraz nowo powołanemu działowi Shop+, możemy pochwalić się w pełni 360⁰ kompetencjami marketingowymi, a stały rozwój dotychczas istniejących zespołów pozwala nam na realizowanie efektywnych kampanii – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

- Nasze działania doceniają klienci – zaufały nam marki z pierwszej dziesiątki reklamodawców w Polsce, z którymi od lat mamy trwałe relacje. Wystarczy wspomnieć długotrwałą współpracę z mBankiem, którego budżet w 2018 r. pozyskaliśmy po raz trzeci. Jesteśmy również dumni ze wszystkich nagród, które dotąd otrzymaliśmy, ale musimy zaznaczyć – nie zamierzamy zwalniać tempa – dodaje Joanna Kazak, Partner Zarządzający, Mindshare Polska.

2019 rok także zdecydowanie należy do Mindshare Polska – oprócz wprowadzenia na rynek Shop+, nowej struktury integrującej działania e-commerce dla klientów, dom mediowy stworzył inkubator ważnych społecznie projektów Planning for Purpose, a także zdobył 4 nominacje w konkursie MIXX Awards Europe. Z kolei w poprzednim roku agencja zdobyła łącznie 12 statuetek w najważniejszych branżowych konkursach: MIXX Awards (5 nagród), Effie Awards (3 nagrody), Innovation (2 nagrody), Golden Arrow ( 2 nagrody).

Tytuł „Domu Mediowego Roku” przyznawany jest przez M&MP w oparciu o wyniki niezależnego badania satysfakcji klientów „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018", które zostało przeprowadzone przez instytut Kantar Millward Brown na próbie ponad 1,2 tys. marketing managerów, informacji przekazywanych przez agencje oraz eksperckiej wiedzy dziennikarzy M&MP na temat rynku. To już 18 edycja konkursu.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764