logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska już po raz kolejny z Unileverem

  PR 17.09.2021, przeczytano 612 razy

Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Klient, w wyniku globalnego przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związany jest nieprzerwanie od 2016 roku. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-juz-po-raz-kolejny-z-unileverem,393023,artykul.html

Rozstrzygnięty przetarg umocnił pozycję Mindshare, jako największego partnera mediowego firmy Unilever.  

W Mindshare Polska działa ponad 30-osobowy zespół, pracujący dla marek Unilevera, takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, TRESemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry's czy BigMilk. Zarządza nim Żaneta Szysz, Director, Client Leadership.

– Przetarg na obsługę mediową firmy Unilever był dla nas jednym z największych i najważniejszych w tym roku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że wygraliśmy go już po raz kolejny. To najlepszy dowód na skuteczność naszych strategii oraz działań, podejmowanych dla różnych marek z portfolio klienta. Część naszego zespołu z Unileverem pracuje na zasadach partnerskich od ponad 5-lat, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mogli kontynuować współpracę. Przed nami wiele nowych, ciekawych projektów. Dziękujemy za zaufanie – mówi Żaneta Szysz, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.

Dove “Odwrócone Selfie” to jeden z przykładów kampanii, które zrealizował Mindshare dla firmy Unilever w Polsce.

Agencja w ostatnim czasie była także odpowiedzialna za promocję nowych produktów kosmetycznych Lux Botanicals, które zostały wprowadzone na polski rynek pod koniec kwietnia 2021.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764