logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska wspólnie z telewizją WP dla marki Rexona

  PR 09.03.2017, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Stacja WP wspólnie z Mindshare Polska realizuje unikatowy projekt branded content dla marki Rexona. Marka jest wyłącznym partnerem 8-odcinkowego programu „Być jak modelka” – pierwszej produkcji własnej telewizji WP. Doradztwem strategicznym, planowaniem i zakupem mediów dla Unilever Polska zajmuje się dom mediowy Mindshare Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-wspolnie-z-telewizja-wp-dla-marki-rexona,31731,artykul.html

Prowadzony przez Aleksandrę Szwed program „Być jak modelka” przygotowany dla marki Rexona jest pierwszą produkcja własną telewizji WP. Emitowana od 19 lutego seria obejmuje 8 odcinków z udziałem gwiazd polskiego i światowego modelingu m.in. Mai Salomon, Emilii Nawareckiej, Julii Banaś czy Zuzy Kołodziejczyk. Kontekst modowy oraz formuła programu o pracy w modelingu stworzyła naturalny format dla promocji produktów z linii Invisible Dry Black + White Rexona, która pomaga chronić ubrania przed białymi śladami i żółtymi plamami.

Obok dedykowanych formatów – programu telewizyjnego i strony www.bycjakmodelka.wp.pl – w ramach kampanii dla marki Rexona przygotowano także konkurs inspirowany stylistyką Black &White, kampania wspierana jest również przez działania w social mediach.

Pomysłodawcą produkcji branded content dla marki Rexona jest dom mediowy Mindshare Polska, odpowiedzialny za realizację kompleksowych działań mediowych dla Unilever Polska.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764