Od grudnia br. do grona Klientów domu mediowego Mindshare, w drodze przetargu, dołączyła Fundacja WWF Polska. Agencja będzie odpowiadała za kompleksową obsługę mediową organizacji.
- Jestem niezwykle dumny, że dołącza do nas jedna z najbardziej znanych i cenionych Fundacji na świecie! Od lat WWF walczy o środowisko naturalne i stworzenie świata, gdzie człowiek będzie mógł rozwijać się bez zagrożenia dla przyrody. To misja, która jest nam szczególnie bliska. W Mindshare wierzymy, że działania marketingowe mogą zmieniać świat na lepsze. Jestem przekonany, że to będzie owocna i satysfakcjonująca współpraca – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Pierwsze działania Mindshare dla WWF Polska objęły zakup kampanii direct repsonse TV, ale docelowo kontrakt obejmuje planowanie, zakup oraz optymalizację wszystkich mediów.
Poprzednio Fundację WWF Polska obsługiwał Starcom.
Źródło: Mindshare Polska