logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska wygrywa przetarg na obsługę Fundacji WWF Polska

  PR 20.12.2018, przeczytano 378 razy

Od grudnia br. do grona Klientów domu mediowego Mindshare, w drodze przetargu, dołączyła Fundacja WWF Polska. Agencja będzie odpowiadała za kompleksową obsługę mediową organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-wygrywa-przetarg-na-obsluge-fundacji-wwf-polska,380581,artykul.html

- Jestem niezwykle dumny, że dołącza do nas jedna z najbardziej znanych i cenionych Fundacji na świecie! Od lat WWF walczy o środowisko naturalne i stworzenie świata, gdzie człowiek będzie mógł rozwijać się bez zagrożenia dla przyrody. To misja, która jest nam szczególnie bliska. W Mindshare wierzymy, że działania marketingowe mogą zmieniać świat na lepsze. Jestem przekonany, że to będzie owocna i satysfakcjonująca współpraca – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Pierwsze działania Mindshare dla WWF Polska objęły zakup kampanii direct repsonse TV, ale docelowo kontrakt obejmuje planowanie, zakup oraz optymalizację wszystkich mediów.

Poprzednio Fundację WWF Polska obsługiwał Starcom.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764