logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska wyodrębnia zespół FAST – ekspertów w zakresie mediów adaptatywnych

  PR 19.05.2017, przeczytano 678 razy

FAST (Future Adaptive Specialist Teams) to nowoutworzony, specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Wyodrębniona w ramach struktury domu mediowego Mindshare Polska komórka jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, planowanie mediów digital oraz realizację projektów specjalnych z wykorzystaniem kanałów SEM, Paid Social, Display oraz Video w modelu Programmatic, działań z zakresu Performance Marketingu oraz reklamy natywnej. Zarządzanie pionem FAST powierzono Radosławowi Kopczyńskiemu, który z początkiem stycznia br. dołączył do zespołu Mindshare Polska, obejmując stanowisko Dyrektora FAST.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-wyodrebnia-zespol-fast-%E2%80%93-ekspertow-w-zakresie-mediow-adaptatywnych,32538,artykul.html

– Wyodrębnienie pionu FAST jest naszą odpowiedzią na zachodzące w mediach na całym świecie zmiany, których nieodłączną częścią jest stale rosnąca rola mediów adaptatywnych. Ich obsługa wymaga specjalistycznej wiedzy zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Dlatego głównym zadaniem Zespołu FAST jest wsparcie klientów Mindshare w bardziej efektywnym zarzadzaniu działaniami w tzw. adaptive layer, czyli obszarze mediów, w których zmiany można przeprowadzić w każdej chwili, dostosowując je do bieżących wydarzeń, potrzeb czy zachowań konsumentów – wyjaśnia Anna Nowak, Partner, Invention w Mindshare Polska.

Zakres kompetencji specjalistów pionu FAST obejmuje 6 wiodących obszarów: Programmatic, SEM, Paid Social, Performance, Native Advertising i Asset Optimization (SEO). Dział odpowiada za kompleksowe opracowanie strategii, planowanie mediów digital oraz koordynację projektów specjalnych realizowanych dla klientów domu mediowego Mindshare. Specjaliści komórki FAST przy planowaniu i zakupie mediów adaptatywnych współpracują z zespołami klienckimi, a także z GroupM, która zapewnia zaplecze technologiczne, dedykowane produkty adaptatywne oraz wsparcie zespołów wyspecjalizowanych w optymalizacji poszczególnych działań. Radosław Kopczyński, Dyrektor pionu FAST raportuje bezpośrednio do Anny Nowak, Partnera Invention w Mindshare Polska.

Radosław Kopczyński przed dołączeniem do zespołu Mindshare był związany ze spółkami z GroupM. W domu mediowym MEC odpowiadał za obszar Programmatic, SEM i SEO, pełnił funkcję Programmatic & Biddable Media Deputy Directora, którą w ostatnim czasie łączył z rolą Programmatic Lead w regionie CEE. Wcześniej w ramach struktury GroupM odpowiadał za obszar działań SEM i SEO dla klientów domów mediowych MEC i Maxus. W swojej karierze zawodowej odpowiadał także za wsparcie strategiczne zespołów, szkolenia z zakresu SEM i nadzór nad projektami SEO. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji złożonych projektów digitalowych dla klientów branż motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej oraz FMCG.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764