logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare Polska z 3 nagrodami w Mixx Awards Europe

  PR 05.06.2019, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał złotą i dwie brązowe statuetki  w MIXX Awards Europe, jednym z najważniejszych konkursów w branży digitalowej. Wyniki zostały ogłoszone podczas gali Interact, która odbyła się w Warszawie 4 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-polska-z-3-nagrodami-w-mixx-awards-europe,382769,artykul.html

Mindshare Polska może pochwalić się niebywałym sukcesem: z czterech nominacji w tegorocznej edycji konkursu, dom mediowy otrzymał aż trzy nagrody, w tym złoto. Zrealizowane kampanie zostały nagrodzone:

  • złotem – kampania „Castorama Inspires” w kategorii „effective use of data”
  • brązem – kampania dla AXE „What’s your magic” w kategorii „social media”
  • brązem – kampania „Tymbark Funbot” w kategorii „virtual and augmented reality”.

Projekty zdobyły uznanie zwłaszcza za wykorzystanie zaawansowanej analityki danych oraz stworzenie jakościowego i angażującego contentu.

- Cieszymy się, że realizowane przez nas projekty są nagradzane nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Obecność na międzynarodowych konkursach potwierdza nasze szerokie kompetencje – nie tylko jako części globalnej organizacji. To zasługa naszego różnorodnego teamu ekspertów, którzy nie tylko obserwują trendy na rynku, ale również je wyprzedzają. Jesteśmy dumni również z zaufania klientów, którzy powierzają nam swoje kampanie i decydują się na nowatorskie podejście do nich – za co oczywiście serdecznie dziękujemy – skomentował Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Oprócz nagród w MIXX Awards Europe, tym roku Mindshare Polska zdobył również tytuł Domu Mediowego Roku. Potwierdza to, że dzięki błyskawicznym zmianom, dostosowywaniu się do potrzeb rynku i szerokiej ofercie biznesowej popartej 20-letnim doświadczeniem, dom mediowy nie zatrzymuje, ale wręcz przyspiesza swój rozwój.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764