logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare tworzy nowy dział Shop+

  PR 15.04.2019, przeczytano 139 razy
Łukasz Sztuczyński

Działający od 20 lat na polskim rynku dom mediowy Mindshare Polska tworzy nową strukturę wewnątrz agencji. Tym samym rozwija kompetencje digitalowe oraz integruje procesy e-commerce, mające na celu spektakularny wzrost biznesu klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-tworzy-nowy-dzial-shop%2B,382109,artykul.html

Shop+ powstał w ramach rozszerzenia oferty i dostosowania jej do potrzeb klientów oraz rynku, który wymaga multichannelowego podejścia do rozwoju biznesu. Nowa komórka zapewnia kompleksowe spojrzenie na e-commerce oraz wykorzystuje wszystkie kanały digitalowe poprzez ścisłą współpracę z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska.

Shop+ integruje działania konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie oraz performance’owe. Realizowane na wszystkich etapach kampanie łączy również z rozwojem współpracy klienta z głównymi graczami w sprzedaży online na polskim rynku. Użycie wszystkich kanałów digitalowych oraz obecność na każdym etapie customer journey zapewnia skuteczne dotarcie do konsumentów, dzięki czemu e-commerce klienta staje się wyjątkowo efektywny.

- Widząc, w którym kierunku ewoluuje zdigitalizowany oraz nasycony rynek, wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów i podjęliśmy strategiczną decyzję o stworzeniu zupełnie nowej struktury. Połączyliśmy twarde kompetencje wszystkich działów z agencyjnym know-howem i wykreowaliśmy dedykowaną komórkę, integrującą procesy e-commerce. To nowatorskie i kompleksowe podejście przyniesie bezpośrednie korzyści naszym klientom, zarówno w budowie ich wizerunku poprzez rozwinięty content, jak i we wzroście biznesu poprzez digital marketingowe działania – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Zintegrowanie procesów e-commerce klienta jest możliwe dzięki optyce 360 stopni, która skupia wszystkie kompetencje agencji w jednym miejscu. Shop+ scala bowiem cztery główne filary sprzedaży:

  • Strategy & Consultancy – rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research;
  • Partnerships – nawiązanie współpracy z największymi platformami typu e-retail
  • i marketplace w Polsce;
  • Creatives – stworzenie najwyższej jakości contentu i kreacji do realizacji kampanii wykorzystujących wszystkie kanały komunikacji;
  • Marketing – zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży online poprzez wykorzystanie doświadczenia Mindshare oraz całego GroupM.

Szeroki zakres działań Shop+ wymagał zbudowania silnego zespołu doświadczonych ekspertów, na których czele stanął Łukasz Sztuczyński. Dotychczas e-commerce delivery team leader w Hypermedia, posiada wieloletnie doświadczenie w najwyższej jakości działaniach contentowo-developmentowych, które rozwijają możliwości e-commerce klienta.

- Skuteczny e-commerce wymaga holistycznego spojrzenia na rynek, co zapewnia nasz zespół ekspertów, który skupia się nie tylko na procesach typu marketing automation, ale również na tworzeniu wysokiej jakości contentu, czy kreacji produktowych. Jestem pewna, że Łukasz Sztuczyński, który posiada szerokie kompetencje digitalowe, świetnie sprawdzi się w nowej roli managera Shop+ – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital w Mindshare Polska.

Dział Shop+ wystartował 1 kwietnia 2019 rokuł.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764