logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare tworzy nowy dział Shop+

  PR 15.04.2019, przeczytano 172 razy
Łukasz Sztuczyński

Działający od 20 lat na polskim rynku dom mediowy Mindshare Polska tworzy nową strukturę wewnątrz agencji. Tym samym rozwija kompetencje digitalowe oraz integruje procesy e-commerce, mające na celu spektakularny wzrost biznesu klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-tworzy-nowy-dzial-shop%2B,382109,artykul.html

Shop+ powstał w ramach rozszerzenia oferty i dostosowania jej do potrzeb klientów oraz rynku, który wymaga multichannelowego podejścia do rozwoju biznesu. Nowa komórka zapewnia kompleksowe spojrzenie na e-commerce oraz wykorzystuje wszystkie kanały digitalowe poprzez ścisłą współpracę z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska.

Shop+ integruje działania konsultingowe, strategiczne, contentowe, partnerskie oraz performance’owe. Realizowane na wszystkich etapach kampanie łączy również z rozwojem współpracy klienta z głównymi graczami w sprzedaży online na polskim rynku. Użycie wszystkich kanałów digitalowych oraz obecność na każdym etapie customer journey zapewnia skuteczne dotarcie do konsumentów, dzięki czemu e-commerce klienta staje się wyjątkowo efektywny.

- Widząc, w którym kierunku ewoluuje zdigitalizowany oraz nasycony rynek, wyszliśmy naprzeciw potrzebom naszych klientów i podjęliśmy strategiczną decyzję o stworzeniu zupełnie nowej struktury. Połączyliśmy twarde kompetencje wszystkich działów z agencyjnym know-howem i wykreowaliśmy dedykowaną komórkę, integrującą procesy e-commerce. To nowatorskie i kompleksowe podejście przyniesie bezpośrednie korzyści naszym klientom, zarówno w budowie ich wizerunku poprzez rozwinięty content, jak i we wzroście biznesu poprzez digital marketingowe działania – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Zintegrowanie procesów e-commerce klienta jest możliwe dzięki optyce 360 stopni, która skupia wszystkie kompetencje agencji w jednym miejscu. Shop+ scala bowiem cztery główne filary sprzedaży:

  • Strategy & Consultancy – rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research;
  • Partnerships – nawiązanie współpracy z największymi platformami typu e-retail
  • i marketplace w Polsce;
  • Creatives – stworzenie najwyższej jakości contentu i kreacji do realizacji kampanii wykorzystujących wszystkie kanały komunikacji;
  • Marketing – zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży online poprzez wykorzystanie doświadczenia Mindshare oraz całego GroupM.

Szeroki zakres działań Shop+ wymagał zbudowania silnego zespołu doświadczonych ekspertów, na których czele stanął Łukasz Sztuczyński. Dotychczas e-commerce delivery team leader w Hypermedia, posiada wieloletnie doświadczenie w najwyższej jakości działaniach contentowo-developmentowych, które rozwijają możliwości e-commerce klienta.

- Skuteczny e-commerce wymaga holistycznego spojrzenia na rynek, co zapewnia nasz zespół ekspertów, który skupia się nie tylko na procesach typu marketing automation, ale również na tworzeniu wysokiej jakości contentu, czy kreacji produktowych. Jestem pewna, że Łukasz Sztuczyński, który posiada szerokie kompetencje digitalowe, świetnie sprawdzi się w nowej roli managera Shop+ – dodaje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital w Mindshare Polska.

Dział Shop+ wystartował 1 kwietnia 2019 rokuł.

Źródło: Mindshare Polska

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764