logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

  PR 28.08.2014, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

US Open wystartował, a dom mediowy Mindshare Polska przygotował z tej okazji specjalną akcję dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. W dedykowanym serwisie Uniqa.Onet.pl śledzić można poczynania Jerzego Janowicza – ambasadora UNIQA – na kortach Flushing Meadows w Nowym Jorku. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-ze-specjalna-akcja-dla-uniqa-na-us-open,22459,artykul.html

„Jerzyk” zaprezentował się z bardzo dobrej strony w turnieju ATP w Winston, który był bezpośrednim sprawdzianem przed US Open. Teraz walczy na nowojorskich kortach, gdzie wczoraj odniósł już pierwszy sukces – pokonał Dusana Lajovicia, awansując do II rundy turnieju. Dom mediowy Mindshare Polska zachęca do śledzenia poczynań Jerzego Janowicza na Uniqa.Onet.pl. Amerykański turniej relacjonuje dla serwisu specjalna ekipa reporterska Onet.pl, którą organizatorzy zaprosili za „wielką wodę”. W serwisie przeczytać można bieżące newsy z osiągnięć najlepszych polskich tenisistów 

m.in. Jerzego Janowicza. Dostępne są także niestandardowe filmy video, sylwetki tenisistów, konkursy czy relacje reporterskie z turnieju. Nie brakuje również ciekawostek – lektura serwisu pozwoli dowiedzieć się np. skąd na US Open od lat znajduje się polski chleb. Dom mediowy Mindshare Polska odpowiada m.in. za doradztwo strategiczne, koncept kreatywny akcji, a także planowanie, zakup i optymalizację mediów.


– Dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl to doskonały przykład niestandardowego działania, jakie możemy zaproponować klientom. Wyszliśmy naprzeciw potrzebom fanów polskiego tenisa i Jerzego Janowicza, ambasadora marki. Miłośnicy sportowca mogą teraz w jednym miejscu znaleźć informacje o poczynaniach „Jerzyka” na US Open, a wszystko podane w ciekawej i przystępnej formie – powiedział Maciej Świątek, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.


Akcja UNIQA realizowana z Mindshare Polska na Onet.pl jest kontynuacją działań prowadzonych od maja 2014 roku. Wcześniej internauci mieli możliwość m.in. zadania pytań Jerzemu Janowiczowi, na które sportowiec odpowiadał przed kamerą. Projekt ma charakter długoterminowy – dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl będzie funkcjonował również po zakończeniu turnieju w Nowym Jorku. 

UNIQA, piąty ubezpieczyciel na rynku majątkowym, podpisała umowę sponsorską z najlepszym polskim tenisistą Jerzym Janowiczem w tym roku. Została także oficjalnym ubezpieczycielem Jerzego Janowicza. Firma będzie korzystać z wizerunku sportowca przez 2 lata. 

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764