logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

  PR 28.08.2014, przeczytano 836 razy
ilustracjastrzałka

US Open wystartował, a dom mediowy Mindshare Polska przygotował z tej okazji specjalną akcję dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. W dedykowanym serwisie Uniqa.Onet.pl śledzić można poczynania Jerzego Janowicza – ambasadora UNIQA – na kortach Flushing Meadows w Nowym Jorku. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-ze-specjalna-akcja-dla-uniqa-na-us-open,22459,artykul.html

„Jerzyk” zaprezentował się z bardzo dobrej strony w turnieju ATP w Winston, który był bezpośrednim sprawdzianem przed US Open. Teraz walczy na nowojorskich kortach, gdzie wczoraj odniósł już pierwszy sukces – pokonał Dusana Lajovicia, awansując do II rundy turnieju. Dom mediowy Mindshare Polska zachęca do śledzenia poczynań Jerzego Janowicza na Uniqa.Onet.pl. Amerykański turniej relacjonuje dla serwisu specjalna ekipa reporterska Onet.pl, którą organizatorzy zaprosili za „wielką wodę”. W serwisie przeczytać można bieżące newsy z osiągnięć najlepszych polskich tenisistów 

m.in. Jerzego Janowicza. Dostępne są także niestandardowe filmy video, sylwetki tenisistów, konkursy czy relacje reporterskie z turnieju. Nie brakuje również ciekawostek – lektura serwisu pozwoli dowiedzieć się np. skąd na US Open od lat znajduje się polski chleb. Dom mediowy Mindshare Polska odpowiada m.in. za doradztwo strategiczne, koncept kreatywny akcji, a także planowanie, zakup i optymalizację mediów.


– Dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl to doskonały przykład niestandardowego działania, jakie możemy zaproponować klientom. Wyszliśmy naprzeciw potrzebom fanów polskiego tenisa i Jerzego Janowicza, ambasadora marki. Miłośnicy sportowca mogą teraz w jednym miejscu znaleźć informacje o poczynaniach „Jerzyka” na US Open, a wszystko podane w ciekawej i przystępnej formie – powiedział Maciej Świątek, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.


Akcja UNIQA realizowana z Mindshare Polska na Onet.pl jest kontynuacją działań prowadzonych od maja 2014 roku. Wcześniej internauci mieli możliwość m.in. zadania pytań Jerzemu Janowiczowi, na które sportowiec odpowiadał przed kamerą. Projekt ma charakter długoterminowy – dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl będzie funkcjonował również po zakończeniu turnieju w Nowym Jorku. 

UNIQA, piąty ubezpieczyciel na rynku majątkowym, podpisała umowę sponsorską z najlepszym polskim tenisistą Jerzym Janowiczem w tym roku. Została także oficjalnym ubezpieczycielem Jerzego Janowicza. Firma będzie korzystać z wizerunku sportowca przez 2 lata. 

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764