logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

  PR 28.08.2014, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

US Open wystartował, a dom mediowy Mindshare Polska przygotował z tej okazji specjalną akcję dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. W dedykowanym serwisie Uniqa.Onet.pl śledzić można poczynania Jerzego Janowicza – ambasadora UNIQA – na kortach Flushing Meadows w Nowym Jorku. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-ze-specjalna-akcja-dla-uniqa-na-us-open,22459,artykul.html

„Jerzyk” zaprezentował się z bardzo dobrej strony w turnieju ATP w Winston, który był bezpośrednim sprawdzianem przed US Open. Teraz walczy na nowojorskich kortach, gdzie wczoraj odniósł już pierwszy sukces – pokonał Dusana Lajovicia, awansując do II rundy turnieju. Dom mediowy Mindshare Polska zachęca do śledzenia poczynań Jerzego Janowicza na Uniqa.Onet.pl. Amerykański turniej relacjonuje dla serwisu specjalna ekipa reporterska Onet.pl, którą organizatorzy zaprosili za „wielką wodę”. W serwisie przeczytać można bieżące newsy z osiągnięć najlepszych polskich tenisistów 

m.in. Jerzego Janowicza. Dostępne są także niestandardowe filmy video, sylwetki tenisistów, konkursy czy relacje reporterskie z turnieju. Nie brakuje również ciekawostek – lektura serwisu pozwoli dowiedzieć się np. skąd na US Open od lat znajduje się polski chleb. Dom mediowy Mindshare Polska odpowiada m.in. za doradztwo strategiczne, koncept kreatywny akcji, a także planowanie, zakup i optymalizację mediów.


– Dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl to doskonały przykład niestandardowego działania, jakie możemy zaproponować klientom. Wyszliśmy naprzeciw potrzebom fanów polskiego tenisa i Jerzego Janowicza, ambasadora marki. Miłośnicy sportowca mogą teraz w jednym miejscu znaleźć informacje o poczynaniach „Jerzyka” na US Open, a wszystko podane w ciekawej i przystępnej formie – powiedział Maciej Świątek, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.


Akcja UNIQA realizowana z Mindshare Polska na Onet.pl jest kontynuacją działań prowadzonych od maja 2014 roku. Wcześniej internauci mieli możliwość m.in. zadania pytań Jerzemu Janowiczowi, na które sportowiec odpowiadał przed kamerą. Projekt ma charakter długoterminowy – dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl będzie funkcjonował również po zakończeniu turnieju w Nowym Jorku. 

UNIQA, piąty ubezpieczyciel na rynku majątkowym, podpisała umowę sponsorską z najlepszym polskim tenisistą Jerzym Janowiczem w tym roku. Została także oficjalnym ubezpieczycielem Jerzego Janowicza. Firma będzie korzystać z wizerunku sportowca przez 2 lata. 

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764