logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindspot poszerza obsługę Logitech o segment B2B

  PR 07.09.2023, przeczytano 368 razy

Mindspot Communication & Media od 2017 roku prowadzi działania komunikacyjne dla marek należących do szwajcarskiego Logitecha, światowego lidera w segmencie akcesoriów do pracy i rozrywki. Przez ostatnie 6 lat Mindspot realizował zadania komunikacji marketingowej dla marek Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Blue Microphones oraz Ultimate Ears. Obejmowały one m.in. relacje z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działania z influencerami i content marketing. Agencja obsługiwała Logitech na rynku polskim, a od 2021 roku także na Litwie, Łotwie i Estonii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindspot-poszerza-obsluge-logitech-o-segment-b2b,401305,artykul.html

Od lipca 2023 roku Mindspot poszerza ten zakres o segment B2B Logitecha, obejmujący produkty wideokonferencyjne oraz biznesowe akcesoria biurowe. Komunikacja będzie realizowana w 4 krajach – Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii.

Agencja pozyskała klienta w ramach działań new biznes. Strony nie podają czasu, na który została zawarta umowa.

Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, SAP, SHARP, ViewSonic, STIGA, Porsche Inter Auto.

Źródło: Mindspot

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764