
Mindspot Communication & Media od 2017 roku prowadzi działania komunikacyjne dla marek należących do szwajcarskiego Logitecha, światowego lidera w segmencie akcesoriów do pracy i rozrywki. Przez ostatnie 6 lat Mindspot realizował zadania komunikacji marketingowej dla marek Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Blue Microphones oraz Ultimate Ears. Obejmowały one m.in. relacje z mediami, prowadzenie kanałów społecznościowych oraz działania z influencerami i content marketing. Agencja obsługiwała Logitech na rynku polskim, a od 2021 roku także na Litwie, Łotwie i Estonii.
Od lipca 2023 roku Mindspot poszerza ten zakres o segment B2B Logitecha, obejmujący produkty wideokonferencyjne oraz biznesowe akcesoria biurowe. Komunikacja będzie realizowana w 4 krajach – Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii.
Agencja pozyskała klienta w ramach działań new biznes. Strony nie podają czasu, na który została zawarta umowa.
Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, SAP, SHARP, ViewSonic, STIGA, Porsche Inter Auto.
Źródło: Mindspot