logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindspot wygrywa przetarg na komunikacją marki Husqvarna

  PR 04.03.2020, przeczytano 648 razy
ilustracja

Agencja Mindspot Communication & Media wygrała przetarg na obsługę PR szwedzkiej marki Husqvarna. W ramach prowadzonych działań, Mindspot będzie odpowiadał za komunikację związaną z innowacyjnymi produktami i rozwiązaniami firmy Husqvarna do pielęgnacji terenów zieleni w ogrodach, parkach i w lasach. Agencja skoncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych maszynach akumulatorowych oraz na robotach koszących Automower, w produkcji których Husqvarna z 25-letnim doświadczeniem jest światowym liderem. Mindspot zajmie się również współpracą z influencerami i wesprze działania realizowane w ramach kampanii Ciche Sąsiedztwo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindspot-wygrywa-przetarg-na-komunikacja-marki-husqvarna,385931,artykul.html

Husqvarna to producent wysokiej klasy maszyn, urządzeń i akcesoriów do pielęgnacji terenów zieleni w parkach, lasach i w ogrodach takich jak m.in.: kosiarki samojezdne, roboty koszące Automower, wykaszarki, podkaszarki, pilarki. Od ponad 330 lat tworzy maszyny z myślą o użytkowniku i łatwości ich obsługi, nieustannie doskonali swoje produkty wdrażając inteligentne rozwiązania i innowacje. Wyznacza kierunki rozwoju i obowiązujące standardy zarówno dla maszyn profesjonalnych jak i amatorskich. W 2020 r. Husqvarna obchodzi 25-lecie wprowadzenia na rynek pierwszego robota koszącego Automower.

Agencja pozyskała klienta w ramach przetargu. Strony nie podają czasu obowiązywania kontraktu.

Źródło: Mindspot Communication & Media

www.mindspot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764