logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindspot wygrywa przetarg na obsługę social media Innogy Go!

  PR 04.04.2019, przeczytano 480 razy

Mindspot Communication & Media wygrał przetarg na obsługą kanałów social media nowej usługi car sharingowej innogy go! Agencja stworzyła od podstaw i prowadzi dwa nowe kanały innogy go! w serwisach Facebook i Instagram. Odpowiada także za płatne działania reklamowe wspierające aktywności innogy go! w social media oraz koordynację współprac z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindspot-wygrywa-przetarg-na-obsluge-social-media-innogy-go%21,381943,artykul.html

Obsługą ze strony agencji zajmuje się 6-osobowy zespół pod kierownictwem Piotra Siemaszko i Piotra Szychowskiego.

Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, BMW, SAP, ESL, Logitech, FIBARO, BeCreo Technologies.

innogy go! to całkowicie elektryczny, bezspalinowy car sharing. Flota 250 supernowoczesnych BMW i3 jest już dostępna w Warszawie i już wkrótce będzie liczyła aż 500 samochodów.

Źródło: Mindspot Communication & Media

www.mindspot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764