logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-Akademia Zarządzania Barwą na Festiwalu Druku

   08.08.2014, przeczytano 2930 razy
ilustracja
fot. bank zdjęć Fotolia

„Świat DRUKU” zaprasza na warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, organizowane, w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami oraz Festiwalem Marketingu, Druku i Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-na-festiwalu-druku,22354,artykul.html

W dniach 10–11 września br., w godzinach 11–15, w strefie warsztatowej targów Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, które odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie, będą demonstrowane praktycznie procesy zarządzania barwą, z podziałem na etapy odpowiadające etapom procesu produkcyjnego wydruku. Program zostanie powtórzony drugiego z wymienionych dni. Do dyspozycji zainteresowanych będą specjaliści w zakresie Color Managementu z wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny.

Program:

  • 11.00–11.40 Wprowadzenie do Color Managementu – Danuta Tyrowicz, Williams Lea
  • 11.40–12.20 Monitory EIZO ColorEdge do zastosowań w poligrafii – Paweł Waszniewski, Product Manager, Alstor
  • 12.20–13.00 Color Management dla wielkiego formatu. Jak to się robi w Asanti? – Maciej Baur, Product Manager, Agfa Graphics
  • 13.00–13.40 Zarządzanie barwą w druku atramentowym, ekosolwentowym, sublimacji i DTG – Marek Janowski, Product Manager, Epson Europe
  • 13.40–14.20 Sterowanie i zarządzanie jakością w drukarni (aplikacja Color Cert z PantoneLIVE) – Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Distributors and Dealers Coordination, X-Rite Inc.
  • 14.20–15.00    Indywidualne porady i konsultacje z ekspertami.


Udział w warsztatach jest bezpłatny. Wymagana rejestracja do 8 września br. na stronie:
http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Mini-Akademia-Zarzadzania-Barwa-warsztaty/Regulamin-i-zgloszenia

W przypadku wszelkich pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy: 42 6871292, 42 6887949, biuro(at)swiatdruku.eu. Zastrzegamy sobie możliwość zmian w programie warsztatów.

Warsztaty oraz Festiwal objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Świat Druku

Zdjęcie wzorników drukarskich pochodzi z banku zdjęć Fotolia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

ałbider

avatar użytkownika
,

dacfajn  

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764