logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-Akademia Zarządzania Barwą na Festiwalu Druku

   08.08.2014, przeczytano 2640 razy
ilustracja
fot. bank zdjęć Fotolia

„Świat DRUKU” zaprasza na warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, organizowane, w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami oraz Festiwalem Marketingu, Druku i Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-na-festiwalu-druku,22354,artykul.html

W dniach 10–11 września br., w godzinach 11–15, w strefie warsztatowej targów Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, które odbędą się w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie, będą demonstrowane praktycznie procesy zarządzania barwą, z podziałem na etapy odpowiadające etapom procesu produkcyjnego wydruku. Program zostanie powtórzony drugiego z wymienionych dni. Do dyspozycji zainteresowanych będą specjaliści w zakresie Color Managementu z wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny.

Program:

  • 11.00–11.40 Wprowadzenie do Color Managementu – Danuta Tyrowicz, Williams Lea
  • 11.40–12.20 Monitory EIZO ColorEdge do zastosowań w poligrafii – Paweł Waszniewski, Product Manager, Alstor
  • 12.20–13.00 Color Management dla wielkiego formatu. Jak to się robi w Asanti? – Maciej Baur, Product Manager, Agfa Graphics
  • 13.00–13.40 Zarządzanie barwą w druku atramentowym, ekosolwentowym, sublimacji i DTG – Marek Janowski, Product Manager, Epson Europe
  • 13.40–14.20 Sterowanie i zarządzanie jakością w drukarni (aplikacja Color Cert z PantoneLIVE) – Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Distributors and Dealers Coordination, X-Rite Inc.
  • 14.20–15.00    Indywidualne porady i konsultacje z ekspertami.


Udział w warsztatach jest bezpłatny. Wymagana rejestracja do 8 września br. na stronie:
http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Mini-Akademia-Zarzadzania-Barwa-warsztaty/Regulamin-i-zgloszenia

W przypadku wszelkich pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy: 42 6871292, 42 6887949, biuro(at)swiatdruku.eu. Zastrzegamy sobie możliwość zmian w programie warsztatów.

Warsztaty oraz Festiwal objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Świat Druku

Zdjęcie wzorników drukarskich pochodzi z banku zdjęć Fotolia

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

ałbider

avatar użytkownika
,

dacfajn  

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764