logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-Akademia Zarządzania Barwą na Festiwalu Druku

   26.04.2016, przeczytano 946 razy
ilustracja

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz ze spółką OOH Magazine – organizatorem FestiwalDruku.pl oraz partnerami, w ramach Akademii Wiedzy organizuje podczas Festiwalu kolejną edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-na-festiwalu-druku,28334,artykul.html

Podczas spotkania planowana jest prezentacja procesów zarządzania barwą w praktyce, m.in. kalibracja monitora, praca ze spektrofotometrem, tworzenie proofa cyfrowego. Zostaną także poruszone zagadnienia związane z Color Managementem w różnych technikach druku.

Uczestnicy warsztatów będą mogli spotkać się z ekspertami w dziedzinie CM i uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz pogłębić wiedzę w zakresie standaryzacji, kontroli i powtarzalności odbitek drukarskich, dostępności nowych rozwiązań do CM, zwłaszcza w roku drupy.

Szczegółowy program, regulamin i formularz rejestracyjny dostępne będą na stronie www.akademia-wiedzy.eu

Udział bezpłatny dla wszystkich, którzy zarejestrują się na warsztaty do dnia 2 września br. i zapoznają się z ich regulaminem na powyższej stronie.

III Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” odbędą się 7-8 września 2016 r. w godzinach 11–16, w strefie warsztatowej stoiska „Świata DRUKU” na FestiwalDruku.pl, w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Na ewentualne Państwa pytania odpowiada organizator konferencji–  426871292, biuro(at)swiatdruku.eu

FestiwalDruku.pl objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764