logo
WIADOMOŚCI

Mini-Akademia Zarządzania Barwą na Festiwalu Druku

   26.04.2016, przeczytano 906 razy
ilustracja

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz ze spółką OOH Magazine – organizatorem FestiwalDruku.pl oraz partnerami, w ramach Akademii Wiedzy organizuje podczas Festiwalu kolejną edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-na-festiwalu-druku,28334,artykul.html

Podczas spotkania planowana jest prezentacja procesów zarządzania barwą w praktyce, m.in. kalibracja monitora, praca ze spektrofotometrem, tworzenie proofa cyfrowego. Zostaną także poruszone zagadnienia związane z Color Managementem w różnych technikach druku.

Uczestnicy warsztatów będą mogli spotkać się z ekspertami w dziedzinie CM i uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz pogłębić wiedzę w zakresie standaryzacji, kontroli i powtarzalności odbitek drukarskich, dostępności nowych rozwiązań do CM, zwłaszcza w roku drupy.

Szczegółowy program, regulamin i formularz rejestracyjny dostępne będą na stronie www.akademia-wiedzy.eu

Udział bezpłatny dla wszystkich, którzy zarejestrują się na warsztaty do dnia 2 września br. i zapoznają się z ich regulaminem na powyższej stronie.

III Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” odbędą się 7-8 września 2016 r. w godzinach 11–16, w strefie warsztatowej stoiska „Świata DRUKU” na FestiwalDruku.pl, w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Na ewentualne Państwa pytania odpowiada organizator konferencji–  426871292, biuro(at)swiatdruku.eu

FestiwalDruku.pl objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone