logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-Akademia Zarządzania Barwą na Festiwalu Druku

   26.04.2016, przeczytano 924 razy
ilustracja

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz ze spółką OOH Magazine – organizatorem FestiwalDruku.pl oraz partnerami, w ramach Akademii Wiedzy organizuje podczas Festiwalu kolejną edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-na-festiwalu-druku,28334,artykul.html

Podczas spotkania planowana jest prezentacja procesów zarządzania barwą w praktyce, m.in. kalibracja monitora, praca ze spektrofotometrem, tworzenie proofa cyfrowego. Zostaną także poruszone zagadnienia związane z Color Managementem w różnych technikach druku.

Uczestnicy warsztatów będą mogli spotkać się z ekspertami w dziedzinie CM i uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz pogłębić wiedzę w zakresie standaryzacji, kontroli i powtarzalności odbitek drukarskich, dostępności nowych rozwiązań do CM, zwłaszcza w roku drupy.

Szczegółowy program, regulamin i formularz rejestracyjny dostępne będą na stronie www.akademia-wiedzy.eu

Udział bezpłatny dla wszystkich, którzy zarejestrują się na warsztaty do dnia 2 września br. i zapoznają się z ich regulaminem na powyższej stronie.

III Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” odbędą się 7-8 września 2016 r. w godzinach 11–16, w strefie warsztatowej stoiska „Świata DRUKU” na FestiwalDruku.pl, w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Na ewentualne Państwa pytania odpowiada organizator konferencji–  426871292, biuro(at)swiatdruku.eu

FestiwalDruku.pl objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764