logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-Akademia Zarządzania Barwą na Festiwalu Druku

   26.04.2016, przeczytano 1420 razy
ilustracja

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz ze spółką OOH Magazine – organizatorem FestiwalDruku.pl oraz partnerami, w ramach Akademii Wiedzy organizuje podczas Festiwalu kolejną edycję warsztatów „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-na-festiwalu-druku,28334,artykul.html

Podczas spotkania planowana jest prezentacja procesów zarządzania barwą w praktyce, m.in. kalibracja monitora, praca ze spektrofotometrem, tworzenie proofa cyfrowego. Zostaną także poruszone zagadnienia związane z Color Managementem w różnych technikach druku.

Uczestnicy warsztatów będą mogli spotkać się z ekspertami w dziedzinie CM i uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz pogłębić wiedzę w zakresie standaryzacji, kontroli i powtarzalności odbitek drukarskich, dostępności nowych rozwiązań do CM, zwłaszcza w roku drupy.

Szczegółowy program, regulamin i formularz rejestracyjny dostępne będą na stronie www.akademia-wiedzy.eu

Udział bezpłatny dla wszystkich, którzy zarejestrują się na warsztaty do dnia 2 września br. i zapoznają się z ich regulaminem na powyższej stronie.

III Warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku” odbędą się 7-8 września 2016 r. w godzinach 11–16, w strefie warsztatowej stoiska „Świata DRUKU” na FestiwalDruku.pl, w Warszawskim Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Na ewentualne Państwa pytania odpowiada organizator konferencji–  426871292, biuro(at)swiatdruku.eu

FestiwalDruku.pl objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764