logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-Akademia Zarządzania Barwą podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   09.05.2014, przeczytano 1221 razy
ilustracjastrzałka

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, zaprasza na warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, organizowane, w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami oraz Festiwalem Marketingu, Druku i Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-akademia-zarzadzania-barwa-podczas-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,21593,artykul.html

W dniach 10-11 września br., w godzinach 11-15, w strefie warsztatowej podczas targów Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, będą demonstrowane praktycznie procesy zarządzania barwą, z podziałem na etapy odpowiadające etapom procesu produkcyjnego wydruku.

Program będzie powtórzony drugiego z wymienionych dni. Do dyspozycji wszystkich zainteresowanych będą specjaliści w zakresie Color Managementu z wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny.

Dla każdego, kto chce dowiedzieć się, na czym polega zarządzanie barwą na poszczególnych etapach procesu poligraficznego i nauczyć się, jak wdrożyć CM w swojej firmie warsztaty będą do tego dobrą okazją.
Udział jest bezpłatny. Wymagana rejestracja pod adresem: biuro(at)swiatdruku.eu

Warsztaty odbywają się ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w warszawskiej Hali Expo, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Portal Signs.pl objął Festiwal patronatem medialnym.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764