logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mini-nawyki – jesienna kampania marki Luksja

  PR 13.10.2020, przeczytano 351 razy
ilustracja

Marka Luksja wraz z nadejściem jesieni odświeża swoją komunikację i startuje z nową kampanią Mini-nawyki, w ramach której promuje linię pielęgnacyjnych, kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz nowych zapachowych żeli z linii World of Wonder. Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje video mówiące o tym, że każdy codzienny Mini-nawyk jest w naszym życiu ważny i warto go podtrzymywać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mini-nawyki-%E2%80%93-jesienna-kampania-marki-luksja,388774,artykul.html

Luksja ma w swoim portfolio znane i rozpoznawalne produkty z kategorii żeli pod prysznic, płynów do kąpieli, mydeł w płynie i mydeł w kostce. Jest marką nr 1 w ilościowej sprzedaży kosmetyków do mycia ciała w Polsce (za: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, w kategoriach: żele pod prysznic, płyny do kąpieli, mydła, bez marek własnych) i właśnie wystartowała z nową kampanią digitalową. Jesienna komunikacja prowadzona pod hasłem „Twój pierwszy krok ku pielęgnacji” skupia się na codziennych nawykach, nawet tych najmniejszych, dzięki którym każdy dzień staje się lepszy. Poprzez kontekst budowania mini-nawyków marka zachęca konsumentów do odkrywania kremowych żeli pod prysznic Care Pro oraz zapachowej linii World of Wonder, która swoją premierę miała w lipcu tego roku.

W ramach zaplanowanych działań digitalowych, Luksja podjęła współpracę z polską aktorką Urszulą Dębską. Nową ambasadorkę marki zaangażowano do stworzenia kilkuminutowego video, prezentującego codzienne mini-nawyki ambasadorki. Urszula Dębska, stając się narratorem filmu, przekonuje, że niezależnie od trybu i stylu życia, warto wprowadzić do niego drobne zmiany, które pomogą nam zachować dobry nastrój przez długi czas.

- Codzienne przyzwyczajenia są dla mnie bardzo ważne, ponieważ to właśnie dzięki nim wprowadzam do swojego życia porządek i spokój. Pielęgnować należy nie tylko ciało, ale też swoje mini-nawyki, bo to one mają w dużej mierze wpływ na to, jak czujemy się na co dzień sami ze sobą – mówi ambasadorka kampanii.

Kampania digitalowa ma za zadanie zachęcić Polaków do postawienia pierwszego kroku ku zmianom i przykładania większej uwagi do swojego zdrowia i samopoczucia.

- Nawykiem może być wszystko – pobudka o 7 rano, ulubiona herbata w samo południe czy wieczorny relaks w wannie. Chcemy pokazać naszym konsumentom, że to właśnie przyzwyczajenia na dzień dobry i dobranoc, pielęgnują nasze samopoczucie w szczególności wtedy, kiedy za oknem robi się szaro – wyjaśnia Aneta Jeziorska, Brand Manager marki Luksja.

Dopełnienie filmu video stanowią dodatkowe materiały kreatywne (key visual, mniejsze produkcje filmowe) oraz influencer marketing i współpraca za mediami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategię komunikacji działań oraz ich egzekucję odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni otwarte plotera bigująco-tnącego z podajnikiem Iecho PK w Akonda
Akonda zaprasza na dni otwarte plotera tnąco-bigującego z automatycznym załadunkiem iEcho PK. Po raz pierwszy dni otwarte odbędą się w formie mieszanej – on-line w czwartek 4.03, w dwóch sesjach o 10.00 i 15.00 oraz tradycyjnie w piątek 5.03 w siedzibie firmy w Piasecznie.
Mural Banksy’ego w Warszawie
Tuż przy Placu Politechniki powstał olbrzymi mural, który nawiązuje do prac jednego z najbardziej fascynujących artystów naszych czasów. Dziewczynka z balonikiem jest zaproszeniem na warszawską wystawę The Art of Banksy. Without Limits, którą można obejrzeć w Centrum Praskim Koneser.
W poniedziałek 1 marca ruszyła kampania wizerunkowa organizowana przez Związek Banków Polskich pod hasłem „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, kiedy z nich korzystasz”.
Nebulizacja - nowa kampania marki Zyxel
Zyxel wystartował z kampanią Nebulizacja promującą Nebula Cloud Networking – rozwiązanie umożliwiające zdalną kontrolę i zarządzanie kompatybilnymi punktami dostępowymi, switchami i innymi urządzeniami z oferty firmy. Kampania promuje elastyczność i wygodę dla administratorów w zarządzaniu siecią bez względu na miejsce i czas.  
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764