logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minima Advertising People buduje nową markę Hihello

  PR 22.02.2017, przeczytano 1055 razy
ilustracjastrzałka

Pełne śmiechu, zabawy i szalonych pomysłów. Takie są zdjęcia, które powstają w pracowni HiHello. Paulina Kania oraz Piotr Półtorak to duet, który już od 10 lat realizuje wspólnie niepowtarzalne sesje z udziałem dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-advertising-people-buduje-nowa-marke-hihello-,31549,artykul.html

Lista klientów HiHello jest długa, a liczba miejsc, w których możemy zobaczyć projekty z tej pracowni imponująca. Od katalogów lokalnych firm, przez znane magazyny jak La Petite, Vouge, Milk magazine po stronę Ralpha Laurena. W związku z tym pojawiła się potrzeba, aby wypracowaną renomę ubrać w wyrazistą markę, która będzie reprezentować Paulinę i Piotra.

- Zależało nam na wydobyciu i podkreśleniu najważniejszego aspektu w codziennej pracy Pauliny i Piotra, jakim jest budowanie fantastycznych relacji z dziecięcymi modelami – mówi Anna Szymczak, Managing Partner, Minima Advertising People. To dzięki tej łatwości w nawiązywaniu kontaktu z najmłodszymi, sesje tego duetu są tak pozytywne i charakterystyczne.

Cała komunikacja została zbudowana wokół hasła: ‘wywołujemy w dzieciach to co najlepsze’. Ten dwuznaczny claim doskonale oddaje charakter studia. Nowa nazwa oraz logo bezpośrednio łączą się z tym komunikatem – od pierwszego momentu mają nawiązywać pozytywną relację z Klientem. Na tej bazie powstał projekt strony internetowej, która z jednej strony skupia niezwykłą energię studia, z drugiej zaś systematyzuje ofertę, osiągnięcia, portfolio HiHello i pełni funkcję prezentacji modeli.- Dla nas od samego początku najważniejsze było uporządkowanie naszych prac i pomysłów w gotowe narzędzie pracy – podsumowuje współpracę Paulina Kania, właścicielka HiHello.

Agencja jest odpowiedzialna za strategie komunikacji, nazwę, logo, claim, projekt strony www oraz projekty materiałów potrzebnych do kontaktu z Klientami.

Źródło: MINIMA Advertising People

www.minima.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764