logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minima Advertising People dla UX Plus

  PR 20.06.2018, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka

UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-advertising-people-dla-ux-plus,36963,artykul.html

- Moją pasją jest wspieranie tych, którzy chcą, żeby ich firmy sprawiały, że wszystkim się chce: Klientom korzystać z ich rozwiązań, a pracownikom je tworzyć - tak w skrócie swoją pracę podsumowuje Agnieszka Szóstek. Zadaniem Minimy było znalezienie sposobu na to, żeby w prostym komunikacie pokazać możliwości i uchwycić istotę działalności UX Plus.

Agnieszka Szóstek projektuje doświadczenia, a jej wsparcie ułatwia firmą zmianę na lepsze. Dlatego motywem przewodnim stał się znak większości. Jej działania pozwalają odnaleźć wartość dodaną wszędzie tam, gdzie firma ma potencjał na zmianę. Znak większości znalazł się już w samym logotypie UX Plus oraz został przeniesiony na KV. Ten pokazuje rozmaite kadry, odwołujące się do różnych branż i doświadczeń. Wpisane w znak większości, obrazują możliwości i szerokie spektrum działalności Agnieszki Szóstek, a całość tłumaczy i podsumowuje hasło:Helping you to be a better company for your clients. To kwintesencja działań UX Plus – zmienianie naszej rzeczywistości na lepszą.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jak się pracuje dla osoby, która jest jednoosobową instytucją, a o pomoc proszą ją takie firmy jak Google, Samsung, IKEA, Play czy Allegro? – Ten wielki zbiór możliwości UX Plus musiał być odzwierciedlony w komunikacji. Jednocześnie zależało nam na tym, żeby komunikat był prosty i czytelny. Ponadto Agnieszka jest dynamiczną, pozytywną i konkretną osobą, te cechy również chcieliśmy zawrzeć w komunikacji – podsumowuje Krzysztof Fabianowski, Managing Partner z Minima Advertising People. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji, rebranding, logo, KV, www oraz CI.

Źródło: Minima Advertising People

www.minima.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764