logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minima Advertising People dla UX Plus

  PR 20.06.2018, przeczytano 1104 razy
ilustracjastrzałka

UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-advertising-people-dla-ux-plus,36963,artykul.html

- Moją pasją jest wspieranie tych, którzy chcą, żeby ich firmy sprawiały, że wszystkim się chce: Klientom korzystać z ich rozwiązań, a pracownikom je tworzyć - tak w skrócie swoją pracę podsumowuje Agnieszka Szóstek. Zadaniem Minimy było znalezienie sposobu na to, żeby w prostym komunikacie pokazać możliwości i uchwycić istotę działalności UX Plus.

Agnieszka Szóstek projektuje doświadczenia, a jej wsparcie ułatwia firmą zmianę na lepsze. Dlatego motywem przewodnim stał się znak większości. Jej działania pozwalają odnaleźć wartość dodaną wszędzie tam, gdzie firma ma potencjał na zmianę. Znak większości znalazł się już w samym logotypie UX Plus oraz został przeniesiony na KV. Ten pokazuje rozmaite kadry, odwołujące się do różnych branż i doświadczeń. Wpisane w znak większości, obrazują możliwości i szerokie spektrum działalności Agnieszki Szóstek, a całość tłumaczy i podsumowuje hasło:Helping you to be a better company for your clients. To kwintesencja działań UX Plus – zmienianie naszej rzeczywistości na lepszą.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jak się pracuje dla osoby, która jest jednoosobową instytucją, a o pomoc proszą ją takie firmy jak Google, Samsung, IKEA, Play czy Allegro? – Ten wielki zbiór możliwości UX Plus musiał być odzwierciedlony w komunikacji. Jednocześnie zależało nam na tym, żeby komunikat był prosty i czytelny. Ponadto Agnieszka jest dynamiczną, pozytywną i konkretną osobą, te cechy również chcieliśmy zawrzeć w komunikacji – podsumowuje Krzysztof Fabianowski, Managing Partner z Minima Advertising People. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji, rebranding, logo, KV, www oraz CI.

Źródło: Minima Advertising People

www.minima.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764