UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.
- Moją pasją jest wspieranie tych, którzy chcą, żeby ich firmy sprawiały, że wszystkim się chce: Klientom korzystać z ich rozwiązań, a pracownikom je tworzyć - tak w skrócie swoją pracę podsumowuje Agnieszka Szóstek. Zadaniem Minimy było znalezienie sposobu na to, żeby w prostym komunikacie pokazać możliwości i uchwycić istotę działalności UX Plus.
Agnieszka Szóstek projektuje doświadczenia, a jej wsparcie ułatwia firmą zmianę na lepsze. Dlatego motywem przewodnim stał się znak większości. Jej działania pozwalają odnaleźć wartość dodaną wszędzie tam, gdzie firma ma potencjał na zmianę. Znak większości znalazł się już w samym logotypie UX Plus oraz został przeniesiony na KV. Ten pokazuje rozmaite kadry, odwołujące się do różnych branż i doświadczeń. Wpisane w znak większości, obrazują możliwości i szerokie spektrum działalności Agnieszki Szóstek, a całość tłumaczy i podsumowuje hasło:Helping you to be a better company for your clients. To kwintesencja działań UX Plus – zmienianie naszej rzeczywistości na lepszą.
Jak się pracuje dla osoby, która jest jednoosobową instytucją, a o pomoc proszą ją takie firmy jak Google, Samsung, IKEA, Play czy Allegro? – Ten wielki zbiór możliwości UX Plus musiał być odzwierciedlony w komunikacji. Jednocześnie zależało nam na tym, żeby komunikat był prosty i czytelny. Ponadto Agnieszka jest dynamiczną, pozytywną i konkretną osobą, te cechy również chcieliśmy zawrzeć w komunikacji – podsumowuje Krzysztof Fabianowski, Managing Partner z Minima Advertising People. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji, rebranding, logo, KV, www oraz CI.
Źródło: Minima Advertising People