logo
WIADOMOŚCI

Minima Advertising People dla UX Plus

Mateusz Zawiślak  PR 20.06.2018, przeczytano 354 razy
ilustracjastrzałka

UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-advertising-people-dla-ux-plus,36963,artykul.html

- Moją pasją jest wspieranie tych, którzy chcą, żeby ich firmy sprawiały, że wszystkim się chce: Klientom korzystać z ich rozwiązań, a pracownikom je tworzyć - tak w skrócie swoją pracę podsumowuje Agnieszka Szóstek. Zadaniem Minimy było znalezienie sposobu na to, żeby w prostym komunikacie pokazać możliwości i uchwycić istotę działalności UX Plus.

Agnieszka Szóstek projektuje doświadczenia, a jej wsparcie ułatwia firmą zmianę na lepsze. Dlatego motywem przewodnim stał się znak większości. Jej działania pozwalają odnaleźć wartość dodaną wszędzie tam, gdzie firma ma potencjał na zmianę. Znak większości znalazł się już w samym logotypie UX Plus oraz został przeniesiony na KV. Ten pokazuje rozmaite kadry, odwołujące się do różnych branż i doświadczeń. Wpisane w znak większości, obrazują możliwości i szerokie spektrum działalności Agnieszki Szóstek, a całość tłumaczy i podsumowuje hasło:Helping you to be a better company for your clients. To kwintesencja działań UX Plus – zmienianie naszej rzeczywistości na lepszą.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jak się pracuje dla osoby, która jest jednoosobową instytucją, a o pomoc proszą ją takie firmy jak Google, Samsung, IKEA, Play czy Allegro? – Ten wielki zbiór możliwości UX Plus musiał być odzwierciedlony w komunikacji. Jednocześnie zależało nam na tym, żeby komunikat był prosty i czytelny. Ponadto Agnieszka jest dynamiczną, pozytywną i konkretną osobą, te cechy również chcieliśmy zawrzeć w komunikacji – podsumowuje Krzysztof Fabianowski, Managing Partner z Minima Advertising People. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji, rebranding, logo, KV, www oraz CI.

Źródło: Minima Advertising People

www.minima.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone