logo
WIADOMOŚCI

Minima Advertising People dla UX Plus

Mateusz Zawiślak  PR 20.06.2018, przeczytano 246 razy
ilustracjastrzałka

UX Plus projektuje doświadczenia klientów. Patrząc w portfolio, można odnieść wrażenie, że to wielki koncern lub ośrodek naukowy zajmujący się doradztwem. Nie tym razem. UX Plus to w rzeczywistości jedna osoba, Agnieszka Szóstek. Tak niezwykła osobowość potrzebowała marki, która pokaże światu na co ją stać. Takiej jak ona – odważnej i profesjonalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-advertising-people-dla-ux-plus,36963,artykul.html

- Moją pasją jest wspieranie tych, którzy chcą, żeby ich firmy sprawiały, że wszystkim się chce: Klientom korzystać z ich rozwiązań, a pracownikom je tworzyć - tak w skrócie swoją pracę podsumowuje Agnieszka Szóstek. Zadaniem Minimy było znalezienie sposobu na to, żeby w prostym komunikacie pokazać możliwości i uchwycić istotę działalności UX Plus.

Agnieszka Szóstek projektuje doświadczenia, a jej wsparcie ułatwia firmą zmianę na lepsze. Dlatego motywem przewodnim stał się znak większości. Jej działania pozwalają odnaleźć wartość dodaną wszędzie tam, gdzie firma ma potencjał na zmianę. Znak większości znalazł się już w samym logotypie UX Plus oraz został przeniesiony na KV. Ten pokazuje rozmaite kadry, odwołujące się do różnych branż i doświadczeń. Wpisane w znak większości, obrazują możliwości i szerokie spektrum działalności Agnieszki Szóstek, a całość tłumaczy i podsumowuje hasło:Helping you to be a better company for your clients. To kwintesencja działań UX Plus – zmienianie naszej rzeczywistości na lepszą.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jak się pracuje dla osoby, która jest jednoosobową instytucją, a o pomoc proszą ją takie firmy jak Google, Samsung, IKEA, Play czy Allegro? – Ten wielki zbiór możliwości UX Plus musiał być odzwierciedlony w komunikacji. Jednocześnie zależało nam na tym, żeby komunikat był prosty i czytelny. Ponadto Agnieszka jest dynamiczną, pozytywną i konkretną osobą, te cechy również chcieliśmy zawrzeć w komunikacji – podsumowuje Krzysztof Fabianowski, Managing Partner z Minima Advertising People. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji, rebranding, logo, KV, www oraz CI.

Źródło: Minima Advertising People

www.minima.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Integart: 200 osobowe przedsiębiorstwo gotowe na kolejne wyzwania
Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić a na kolejne lata planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza,...
Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy
Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.
Kampania Sharp w sieci przychodni Lux-Med i Medicover
W lipcu w prywatnych przychodniach medycznych grupy Lux-Med oraz grupy Medicover rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Sharp. Misją projektu jest edukacja Polaków z zakresu wpływu urządzeń gospodarstwa domowego na ich zdrowie i bezpieczeństwo.
„4Aktywni” - kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex
Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu, który zanika w naszym organizmie po 30 roku życia. Kampania szczególny nacisk kładzie...
Summer Digital Signage: Konferencja pod patronatem Signs.pl
Zewnętrzna reklama cyfrowa to jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do osób prowadzących aktywny tryb życia. Digital OOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej i coraz szybciej, jednak co czeka ją w przyszłości? Jakie są możliwości Digital Signage oraz najnowsze technologie? O tym i wiele więcej podczas konferencji organizowanej w Warszawie przez firmę Floweffect.
 
czwartek 19.07.2018, 166 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone