logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minima dla Tatoo.pl

  PR 05.10.2016, przeczytano 980 razy
ilustracjastrzałka

Odczarowanie sztuki tatuażu - z takim założeniem agencja Minima projektowała komunikację oraz identyfikację wizualną dla poznańskiego salonu TATTOO.PL. Artystom i właścicielom studia zależało na tym, aby nowy wizerunek odzwierciedlał ich codzienną filozofią działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-dla-tatoo.pl,30146,artykul.html

- Za swój najważniejszy cel uważamy popularyzację zjawiska tatuażu i sztuki ciała poprzez swoją działalność i współpracę z subkulturą tatuażu – mówi Sławomir Frączek, właściciel TATTOO.PL. W swoim projekcie agencja chciała w pełni zrealizować te założenia, oddać kulturową misję i filozofię z jaką funkcjonuje salon. Nowa komunikacja oraz identyfikacja wizualna rezygnuje z mrocznej otoczki z jaką stereotypowo kojarzymy studia tatuażu. Zamiast tego proponuje jasny, prosty i pełen światła projekt. Tatuaże traktowane są tutaj jak pełnoprawne dzieła sztuki, którym nadano wyjątkową oprawę wykorzystując stylistykę passe-partout.

W Key Visualu postanowiono pokazać zdjęcia klientów TATTOO.PL na jasnym tle, tak aby podkreślić artystyczny wymiar ich tatuaży. Całość została wzmocniona odważnym hasłem „Show you are not afraid”. Minimalistyczna oprawa pozwoliła wydobyć na pierwszy plan piękno projektów zrealizowanych w TATTOO.PL oraz zbudować identyfikację, która zdecydowanie wyróżniła studio na tle konkurencji. Agencja jest odpowiedzialna za strategię komunikacji, KV, CI, materiały BTL oraz stronę www.

- Komunikacja zaprojektowana przez Minimę jest spójna z filozofią naszego działania. Dzięki pracy z agencją osiągnęliśmy wiele z naszych założeń, które wpisują się w potrzeby klientów – podsumowuje współpracę Sławomir Frączek, właściciel TATTOO.PL.

Źródło: Minima Advertising People

www.minima.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764