logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minima tworzy komunikację dla Inea

  PR 19.09.2017, przeczytano 1903 razy
ilustracjastrzałka

W reklamach zwykle jest tak, że grają aktorzy, bo jeśli nie – naprawdę ciężko się to ogląda. Tym razem wszystko było inaczej. I wcale nie była to najodważniejsza z decyzji INEA, dostawcy usług internetowych i telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minima-tworzy-komunikacje-dla-inea,33774,artykul.html

– Problem z takimi firmami jak INEA polega na tym, że większość ludzi utożsamia je z gniazdkiem w ścianie i dekoderem. Trudno jest budować dobry, emocjonalny przekaz w oparciu o kabelki – mówi Anna Szymczak z Minima Advertising People.

Dlatego Minima osią nowej kampanii postanowiła uczynić ludzi – pracowników INEA, którzy o każdej porze dnia i nocy dbają o to, aby internet i telewizja działały tak jak trzeba. Wyrazem ich zaangażowania jest scena, w której grupa pracowników wspólnie przytula Klienta - bo to właśnie troska i najwyższy standard obsługi stanowią najważniejszy cel zmian wprowadzanych przez INEA pod hasłem „DOBRZY LUDZIE OD INTERNETU”.

Decyzja ta została poprzedzona kilkumiesięczną pracą, badaniami, warsztatami, ale przede wszystkim rozmowami – zarówno z Klientami jak i pracownikami INEA. I właśnie spotkania z tymi ostatnimi utwierdziły wszystkich w przekonaniu, że należy wykorzystać ich w komunikacji. Potwierdza to Krzysztof Fabianowski z Minimy: - Mieliśmy ogromne szczęście, bo trafiliśmy na ludzi bardzo otwartych i autentycznie wierzących, że nie jest to „kolejna reklama”, ale że w ślad z nią idą realne zmiany w działaniu całej firmy, takie jak wydłużenie działania infolinii, czy bezpłatne przyspieszenie internetu dla obecnych abonentów. I czuliśmy, że oni naprawdę chcą zrobić z nami ten pierwszy, wielki krok.

– Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby Klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok – podsumowuje Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

ilustracjastrzałka

Kampania wprowadzająca to dopiero początek współpracy INEA z Minima Advertising People, agencji odpowiedzialnej za strategię komunikacji, reklamę telewizyjną, radiową, key visual, rebranding, projekty www oraz projekty BTL.

Źródło: Minima Advertising People

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764