W reklamach zwykle jest tak, że grają aktorzy, bo jeśli nie – naprawdę ciężko się to ogląda. Tym razem wszystko było inaczej. I wcale nie była to najodważniejsza z decyzji INEA, dostawcy usług internetowych i telewizyjnych.
– Problem z takimi firmami jak INEA polega na tym, że większość ludzi utożsamia je z gniazdkiem w ścianie i dekoderem. Trudno jest budować dobry, emocjonalny przekaz w oparciu o kabelki – mówi Anna Szymczak z Minima Advertising People.
Dlatego Minima osią nowej kampanii postanowiła uczynić ludzi – pracowników INEA, którzy o każdej porze dnia i nocy dbają o to, aby internet i telewizja działały tak jak trzeba. Wyrazem ich zaangażowania jest scena, w której grupa pracowników wspólnie przytula Klienta - bo to właśnie troska i najwyższy standard obsługi stanowią najważniejszy cel zmian wprowadzanych przez INEA pod hasłem „DOBRZY LUDZIE OD INTERNETU”.
Decyzja ta została poprzedzona kilkumiesięczną pracą, badaniami, warsztatami, ale przede wszystkim rozmowami – zarówno z Klientami jak i pracownikami INEA. I właśnie spotkania z tymi ostatnimi utwierdziły wszystkich w przekonaniu, że należy wykorzystać ich w komunikacji. Potwierdza to Krzysztof Fabianowski z Minimy: - Mieliśmy ogromne szczęście, bo trafiliśmy na ludzi bardzo otwartych i autentycznie wierzących, że nie jest to „kolejna reklama”, ale że w ślad z nią idą realne zmiany w działaniu całej firmy, takie jak wydłużenie działania infolinii, czy bezpłatne przyspieszenie internetu dla obecnych abonentów. I czuliśmy, że oni naprawdę chcą zrobić z nami ten pierwszy, wielki krok.
– Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby Klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok – podsumowuje Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.
Kampania wprowadzająca to dopiero początek współpracy INEA z Minima Advertising People, agencji odpowiedzialnej za strategię komunikacji, reklamę telewizyjną, radiową, key visual, rebranding, projekty www oraz projekty BTL.
Źródło: Minima Advertising People