logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minimaliści róbcie swoje z aplikacją Moje ING

  PR 25.01.2021, przeczytano 608 razy
ilustracja

Nowa rzeczywistość uświadomiła Polakom co jest dla nich naprawdę ważne. Aby się na tym skupić potrzebna jest przestrzeń i czas. Pomóc w tym może minimalizm, czyli ograniczenie zbędnych rzeczy i spraw. ING wspiera ten trend i w trzeciej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” prezentuje kolejną postawę – minimalistkę Martę. Wraz z nią podpowiada klientom jak zastosować minimalizm w zarządzaniu swoimi pieniędzmi poprzez dodanie kont i kart z różnych banków do aplikacji Moje ING.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minimalisci-robcie-swoje-z-aplikacja-moje-ing,389949,artykul.html

- Żyjemy otoczeni nadmiarem rzeczy, treści, pomysłów i ofert. Natłok spraw sprawia, że to co ważne odsuwa się na dalszy plan. Jednak nowa rzeczywistość pokazała nam co naprawdę liczy się w życiu. Z badań wynika, że minimalizm zyskuje na znaczeniu – 40% Polaków podkreśla, że zamierza kupować mniej bo nie potrzebują tak wielu nowych rzeczy.* Jednocześnie coraz bardziej zwracamy uwagę na oszczędność czasu i użyteczność rozwiązań. Blisko 70% Polaków deklaruje, że po kryzysie będzie bardziej cenić swój czas.** I dodatkowo niemal połowa z nas poszukuje sposobów na ułatwienie sobie życia.*** Obserwując trendy, w ING chcemy wspierać klientów w jeszcze prostszym ogarnianiu finansów. Wiemy, że mogą być one ulokowane w różnych bankach, co często wymaga przełączania się pomiędzy kilkoma systemami, zabiera czas i komplikuje zarządzanie budżetem. Dlatego proponujemy proste rozwiązanie, które zbiera różne konta i karty w jednym miejscu – tak, aby klienci ING, jak bohaterka naszego spotu, mieli porządek w finansach, wszystko pod ręką i przede wszystkim więcej czasu na robienie swojego. – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING ułatwia klientom zarządzanie swoimi całymi codziennymi finansami, nawet z różnych banków. Oferuje w tym celu możliwość dodania kont z innych banków do aplikacji Moje ING. Dzięki temu, klienci mogą korzystać z jednej historii transakcji i wspólnej analizy wydatków. Dostaną również spersonalizowane podpowiedzi, jak lepiej zarządzać zagregowanym budżetem.

Dodanie wszystkich swoich kont do Mojego ING oszczędzi także czas na przełączaniu się między aplikacjami by sprawdzić stan finansów. W aplikacji można to zrobić jednym kliknięciem, nawet bez logowania.

ING stale rozwija usługi w ramach otwartej bankowości. Nie poprzestaje wyłącznie na podglądzie transakcji, ale dba również o możliwość aktywnego zarządzania codziennymi finansami. Nowością jest funkcja zlecania przelewów z kont dodanych do Mojego ING. Dzięki temu klienci mogą m.in. opłacać wszystkie swoje rachunki z jednego, wygodnego miejsca. Niezależnie od tego, na jakim koncie mają obecnie pieniądze. Oszczędzają tym samym czas i energię, którą mogą poświęcić na robienie tego co lubią i co jest dla nich ważne.

  • Start kampanii: 25.01.2021
  • Kanały: TV, Internet, SoMe, DM, Odziały
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: MullenLowe Media Hub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

* Polski konsument w czasach koronawirusa, Ipsos, 07.2020
** Raport GFK, Corona mood: Dynamika zachowań konsumenckich w Polsce, 7 fala realizowana w 11.2020 r.
*** Raport z badania syndykatowego GFK, Consumer Life: TrendKey w Kronie, 2020

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764