logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Minister Rodziny i Polityki Społecznej obejmuje patronatem kampanię „Pracodawca z sercem”

  PR 25.01.2021, przeczytano 428 razy

Kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy zyskała patronat honorowy Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marleny Maląg. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w kwestii korzyści dla pracodawców wynikających z zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników, a także burzenie stereotypów i barier społecznych związanych z dyskryminacją i sztucznymi podziałami w społeczeństwie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/minister-rodziny-i-polityki-spolecznej-obejmuje-patronatem-kampanie-_pracodawca-z-sercem_,389954,artykul.html

Pomysł kampanii zrodził się z obserwacji zjawiska oporu pracodawców przed zatrudnianiem niepełnosprawnych pracowników pomimo ich kompetencji. Kampania „Pracodawca z sercem” zakłada zrzeszanie wszystkich pracodawców, którzy zatrudniają osoby z niepełnosprawnością i wyróżnianie ich e-medalem oraz statuetką za wkład na rzecz odpowiedzialności społecznej i zaangażowania społecznego biznesu. Akcja zakłada też aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych oraz informowanie o korzyściach dla pracodawców, którzy zdecydują się na ich zatrudnienie.

- Cieszymy się, że nasza, trwająca od kilku miesięcy akcja została zauważona i doceniona przez Panią Minister Marlenę Maląg – mówi Joanna Olszewska z firmy BPO Network, pomysłodawczyni kampanii.  - Obserwujemy spore zainteresowanie mediów, a także poparcie wielu organizacji, instytucji i ludzi dobrej woli, którym zależy na poprawie sytuacji osób niepełnosprawnych na rynku pracy. To pokazuje, że takie inicjatywy są bardzo potrzebne i im więcej oddolnych działań w tym obszarze, tym lepiej. Dla mnie osobiście kampania to naturalny krok, jaki robię z moim zespołem z BPO Network po 9 latach naszego zawodowego doświadczenia w łączeniu firm z niepełnosprawnymi pracownikami. Traktujemy to zadanie jako swoją misję i drogę ku wyrównywaniu szans na rynku pracy.

Kampanii sprzyja sytuacja, w której zarówno pracodawcy, jak i pracownicy coraz bardziej oswajają się ze zdalną formą pracy, już od lat najchętniej wybieraną przez osoby nie w pełni sprawne.  W ramach kampanii toczą się działania edukacyjne i motywacyjne, w planach jest organizacja corocznej Gali, podczas której będą wręczane statuetki dla Pracodawców z Sercem, wyróżnianych przez honorową kapitułę.

Działania obejmują też systematyczne budowanie relacji i nawiązywanie współpracy z fundacjami, mającymi zbieżne cele oraz znanymi osobami, które wspierają akcję swoim autorytetem. Poparcie dla akcji wyrazili do tej pory m.in.: Beata Pawlikowska, Monika Zamachowska, Maciej Orłoś i Bartosz Obuchowicz.

Kampania „Pracodawca z sercem” jest objęta patronatem medialnym Twojego Miasta, Radia dla Ciebie oraz wydawnictwa Infor.pl.

- Działamy dzień za dniem i robimy to z wielkim entuzjazmem, bo zależy nam, by nasz świat był bardziej przyjazny i mniej wykluczający – mówi Iwona Lewandowska, Manager ds. wdrożeń w BPO Network, odpowiedzialna za kampanię. - Sama jestem osobą niepełnosprawną, co nie przeszkadza mi w rozwoju zawodowymi i czerpaniu satysfakcji z pracy. Chcę, by takich spełnionych osób jak ja było więcej w środowisku ludzi niepełnosprawnych. To się musi udać!

Źródło: BPO Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764