Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Wykonawca wyłoniony w przetargu będzie miał za zadanie przygotowanie strategii kampanii oraz szczegółowego planu jej realizacji. Działania PR oraz kampania wizerunkowa mają być prowadzone w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych. Zadanie obejmuje koncepcję strategii, slogan promocyjny, plan działań informacyjno-promocyjnych, pomysł kreatywny i scenariusz filmu informacyjno-promocyjnego wraz z jego krótszą wersją służącą jako spot reklamowy, pomysł na realizację filmu z wykorzystaniem kanału popularnego vlogera oraz przygotowanie 6-miesięcznego harmonogramu realizacji tych działań.
Strategia ma się stać podstawą do przygotowania kolejnego postępowania przetargowego obejmującego realizację kampanii. Budżet tego następnego etapu ma wynosić 1,5 mln. zł.
Termin składania ofert upływa 31 lipca.
Źródło: Ministerstwo Finansów