W jury konkursu Effie Awards Poland zasiądzie Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w Communication Unlimited.
Właśnie ogłoszono skład jury tegorocznej jubileuszowej, bo 20 edycji Effie Awards Poland, do którego został wybrany i zaproszony Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Mirosław Skotarczyk jest związany z branżą konsultingu od ponad 15 lat. Pracował przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich marek jak Lux Med, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Bakoma, Domino`s Pizza, IKEA, Profi. Zanim rozpoczął współpracę z Communication Unlimited, był strategiem i partnerem w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy.
W Effie Worldwide przedstawiciele marketingowej społeczności mogą powalczyć o nagrody, w aż 23 kategoriach. Mirosław Skotarczyk wszedł w skład grupy jurorskiej – „napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe oraz żywność”.
- To wielkie wyróżnienie, ale zarazem wielka odpowiedzialność, tym bardziej że kategoria, którą będę oceniał, należy do najbardziej wymagających i konkurencyjnych pod względem ilości graczy oraz ilości komunikatów. Szczególnie ważna jest oryginalność przekazu komunikacyjnego, która musi się przekładać się na wyniki sprzedażowe – powiedział Mirek Skotarczyk.
Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.