logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mirosław Skotarczyk w jury 20. edycji Effie Awards Poland

  PR 10.06.2019, przeczytano 962 razy

W jury konkursu Effie Awards Poland zasiądzie Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miroslaw-skotarczyk-w-jury-20.-edycji-effie-awards-poland,382828,artykul.html

Właśnie ogłoszono skład jury tegorocznej jubileuszowej, bo 20 edycji Effie Awards Poland, do którego został wybrany i zaproszony Mirek Skotarczyk, Head of Strategy i Partner w agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.

Mirosław Skotarczyk jest związany z branżą konsultingu od ponad 15 lat. Pracował przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich marek jak Lux Med, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Bakoma, Domino`s Pizza, IKEA, Profi. Zanim rozpoczął współpracę z Communication Unlimited, był strategiem i partnerem w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy.

W Effie Worldwide przedstawiciele marketingowej społeczności mogą powalczyć o nagrody, w aż 23 kategoriach. Mirosław Skotarczyk wszedł w skład grupy jurorskiej – „napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe oraz żywność”.

- To wielkie wyróżnienie, ale zarazem wielka odpowiedzialność, tym bardziej że kategoria, którą będę oceniał, należy do najbardziej wymagających i konkurencyjnych pod względem ilości graczy oraz ilości komunikatów. Szczególnie ważna jest oryginalność przekazu komunikacyjnego, która musi się przekładać się na wyniki sprzedażowe – powiedział Mirek Skotarczyk.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764