logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Miś Velvetuś dba o higienę najmłodszych w ramach programu „Zdrowo i Sportowo” Kids&Sport

  PR 05.03.2020, przeczytano 1531 razy
ilustracja

Velvet wspiera akcję Kids&Sport „Zdrowo i sportowo” skierowaną do przedszkoli i szkół podstawowych. Pod patronatem marki powstały scenariusze zajęć oraz materiałów edukacyjnych, które pomogą maluchom zrozumieć zagadnienia dotyczące higieny i przyswoić zdrowe nawyki higieniczne. Za kreację wybranych materiałów odpowiada Agencja Reklamowa S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mis-velvetus-dba-o-higiene-najmlodszych-w-ramach-programu-_zdrowo-i-sportowo_-kidsandsport,385942,artykul.html

Głównym celem akcji „Zdrowo i Sportowo” jest aktywizacja ruchowa i propagowanie zdrowego stylu życia wśród dzieci. Szkoły i przedszkola, które zgłoszą się do udziału w bezpłatnym projekcie, otrzymają wsparcie organizacyjne oraz pakiet materiałów z gotowymi rozwiązaniami i scenariuszami zajęć tematycznych, pomagającymi w organizacji lekcji, ćwiczeń i zabaw dla dzieci. Dotychczas w projekcie wzięło udział ponad 2400 placówek edukacyjnych i 250 000 maluchów.

Marka Velvet w roku szkolnym 2019/2020 została nowym partnerem akcji, poszerzając jej działania o edukację w zakresie higieny wśród najmłodszych. Pakiet wspierających materiałów dydaktycznych przygotowała Agencja Reklamowa S4. W ramach współpracy Velvet i S4 dla „Zdrowo i Sportowo” powstały m.in. landing page www.swiatvelvet.pl/dla-dzieci, seria zabawnych komiksowych historyjek oraz kolorowanek uczących dzieci m.in. jak korzystać z toalety, używać różnego rodzaju artykułów higienicznych, w tym nawilżanego papieru toaletowego, jak myć rączki, co to są bakterie, czy jak oszczędzać wodę. Ambasadorem akcji został Miś Velvetuś, który nie tylko uczy maluchy, jak zostać czyścioszkiem, ale także bierze udział w organizowanych w szkołach i przedszkolach wydarzeniach i konkursach pod hasłem „Dni Higieny Velvet”, które stanowią część projektu „Zdrowo i Sportowo”.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764