logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Misiowe Historie – świąteczna akcja marki Lindt

  PR 05.12.2017, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

Miś Teddy będzie niewątpliwym bohaterem tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Trwa świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa aż do Wigilii. To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl. Za koncept kreatywny i realizację akcji „Misiowe Historie” odpowiedzialna jest Agencja 4Frame.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/misiowe-historie-%E2%80%93-swiateczna-akcja-marki-lindt,34727,artykul.html

Misiowe Historie to digitalowa akcja świąteczna, dzięki której konsumenci poznają lepiej świątecznego bohatera Misia Lindt Teddy. Na jej potrzeby powstała wyjątkowa bajka o świątecznej przygodzie - „Misiowe Historie. Poszukiwacze zaginionej gwiazdki” oraz kreator audiobooka.

Strona www jest najważniejszym punktem akcji marki Lindt. Poprzez kreatora audiobooka każdy będzie mógł bezpłatnie stworzyć spersonalizowane nagranie i podarować je bliskiej osobie. To pomysł na unikalny prezent od serca w stylu DIY. To także świąteczne emocje, którymi marka Lindt chce obdarować w tym wyjątkowym, rodzinnym czasie swoich konsumentów.

Po wejściu na stronę użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z treścią całej Misiowej Historii,a następnie nagrania samodzielnie spersonalizowanego wstępu bajki. Dzięki temu, osoba obdarowywana staje się towarzyszem głównego bohatera, Misia Lindt Teddy, i razem z nim wyrusza w podróż w poszukiwaniu zaginionej gwiazdki…

Mechanizm działa następująco: tworzący audiobooka nagrywa swój głos za pomocą komputera lub telefonu, personalizując wstęp imieniem bliskiej osoby. Dalszą część bajki czyta profesjonalny lektor Grzegorz Pawlak, którego głos znany jest m.in. z charakterystycznej roli Skippera z Madagaskaru. Ponadto każdy tworzący bajkę, ma możliwość wyboru wyjątkowej okładki oraz wpisania dedykacji.

Świąteczna akcja marki Lindt wspierana jest przez blogerki: My Pink Plum (DIY) oraz Bakusiowo (parenting), które opowiedzą własne „Misiowe Historie”. Akcja komunikowana będzie poprzez kanały Social Media marki Lindt oraz Influencerów.

Akcję uzupełniają działania niestandardowe. Od 25 listopada do 17 grudnia br. w wybranych centrach handlowych na terenie Warszawy (Arkadia, Auchan Łomianki, Złote Tarasy) działać będzie tzw. Misiobudka. Klienci będą mieli okazję zrobić sobie bezpłatnie zdjęcia w fotobudce wyposażonej w gadżety nawiązujące do Misiowej Historii.

Za koncept kreatywny i realizację świątecznej akcji wizerunkowej marki Lindt odpowiada agencja 4frame.

Źródło: 4frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
Benq SW270C Photovue – fotograficzny monitor IPS z HDR
BenQ Wprowadził na polski rynek kolejny monitor z rodziny PhotoVue przeznaczonej dla fotografów – 27 calowy SW270C. Wyposażony w Uniformity Technology monitor równomiernie na całym ekranie wyświetla doskonałe kolory, zapewniając 99% zgodność z paletą Adobe RGB i 97% z paletą DCI-P3. Gniazdo USB-C ułatwia połącznie notebooka z monitorem za pomocą jednego tylko kabla...
Podróbki zdominowały rynek materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Firma HP przedstawiła wnioski z sondażu przeprowadzonego na zlecenie amerykańskiego producenta przez agencję badawczą Harris Interactive. Zgodnie z wynikami analizy, ryzyko zakupu podrobionych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest dziś wyższe, niż kiedykolwiek przedtem.
Loteria Orlen: kolejna odsłona kampanii
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej PKN ORLEN. W ramach „Loterii ORLEN” na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Jedyny polski kierowca w Formule 1 jest twarzą realizowanej kampanii. Za jej...
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o zaletach aplikacji mobilnej, nawiązując do prędkości, z jaką poruszają się kitesurferzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764