logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Misiowe Historie – świąteczna akcja marki Lindt

  PR 05.12.2017, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Miś Teddy będzie niewątpliwym bohaterem tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Trwa świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa aż do Wigilii. To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl. Za koncept kreatywny i realizację akcji „Misiowe Historie” odpowiedzialna jest Agencja 4Frame.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/misiowe-historie-%E2%80%93-swiateczna-akcja-marki-lindt,34727,artykul.html

Misiowe Historie to digitalowa akcja świąteczna, dzięki której konsumenci poznają lepiej świątecznego bohatera Misia Lindt Teddy. Na jej potrzeby powstała wyjątkowa bajka o świątecznej przygodzie - „Misiowe Historie. Poszukiwacze zaginionej gwiazdki” oraz kreator audiobooka.

Strona www jest najważniejszym punktem akcji marki Lindt. Poprzez kreatora audiobooka każdy będzie mógł bezpłatnie stworzyć spersonalizowane nagranie i podarować je bliskiej osobie. To pomysł na unikalny prezent od serca w stylu DIY. To także świąteczne emocje, którymi marka Lindt chce obdarować w tym wyjątkowym, rodzinnym czasie swoich konsumentów.

Po wejściu na stronę użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z treścią całej Misiowej Historii,a następnie nagrania samodzielnie spersonalizowanego wstępu bajki. Dzięki temu, osoba obdarowywana staje się towarzyszem głównego bohatera, Misia Lindt Teddy, i razem z nim wyrusza w podróż w poszukiwaniu zaginionej gwiazdki…

Mechanizm działa następująco: tworzący audiobooka nagrywa swój głos za pomocą komputera lub telefonu, personalizując wstęp imieniem bliskiej osoby. Dalszą część bajki czyta profesjonalny lektor Grzegorz Pawlak, którego głos znany jest m.in. z charakterystycznej roli Skippera z Madagaskaru. Ponadto każdy tworzący bajkę, ma możliwość wyboru wyjątkowej okładki oraz wpisania dedykacji.

Świąteczna akcja marki Lindt wspierana jest przez blogerki: My Pink Plum (DIY) oraz Bakusiowo (parenting), które opowiedzą własne „Misiowe Historie”. Akcja komunikowana będzie poprzez kanały Social Media marki Lindt oraz Influencerów.

Akcję uzupełniają działania niestandardowe. Od 25 listopada do 17 grudnia br. w wybranych centrach handlowych na terenie Warszawy (Arkadia, Auchan Łomianki, Złote Tarasy) działać będzie tzw. Misiobudka. Klienci będą mieli okazję zrobić sobie bezpłatnie zdjęcia w fotobudce wyposażonej w gadżety nawiązujące do Misiowej Historii.

Za koncept kreatywny i realizację świątecznej akcji wizerunkowej marki Lindt odpowiada agencja 4frame.

Źródło: 4frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764