logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Misiowy magnes w prezencie: Fortress Gifts dla BoboVita

  PR 19.09.2012, przeczytano 2254 razy
ilustracjastrzałka

BoboVita, marka należąca do firmy NUTRICIA, przygotowała akcję promocyjną nowego produktu. To linia wielozbożowych płatków śniadaniowych dla dzieci po 18. miesiącu życia. Do opakowania płatków dołączono prezent – magnes w postaci trzech sympatycznych misiów. Za gadżet odpowiadał Fortress Gifts, specjalizujący się w wielkowolumenowych kampaniach promocyjnych. Ogólnopolska akcja promocyjna trwa do wyczerpania zapasów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/misiowy-magnes-w-prezencie%3A-fortress-gifts-dla-bobovita,16657,artykul.html

BoboVita wprowadziła na rynek wielozbożowe płatki śniadaniowe dla małych dzieci, po 18. miesiącu życia. Płatki, oferowane w trzech wersjach smakowych: kakaowe kuleczki, miodowe krążki, bananowe gwiazdeczki, bogate są w witaminy i składniki mineralne. Do opakowań płatków dołączono prezent – magnes z motywem trzech sympatycznych misiów: pszczółki, indianina i czarodzieja – występujących na opakowaniach płatków. Gadżet przygotował Fortress Gifts, specjalizujący się w masowych akcjach promocyjnych.

Kampania promocyjna BoboVita skierowana jest do mam maluchów, którym bliskie są potrzeby prawidłowego żywienia ich dzieci. Miś w postaci magnesu na lodówkę z pewnością przypomni im o smacznym i pożywnym posiłku, wspomagając trenowanie umiejętności samodzielnego jedzenia.

Akcją promocyjna odbywa się w sklepach na terenie całego kraju. Trwa do wyczerpania zapasów.

Źródło: Fortress S.A.

www.fortressgifts.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Blanka1210

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764