logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Misja - konkurs fotograficzny Canona

  PR 02.03.2008, przeczytano 1632 razy

Canon ma przyjemność ogłosić „Misję”, Europejski konkurs fotograficzny, który powinien spotkać się z zainteresowaniem na całym kontynencie. Rejestracja wstępna do konkursu – oferującego czterem ogólnym zwycięzcom nagrody zdarzające się raz w życiu – jest już otwarta na www.canon-europe.com/misja


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/misja---konkurs-fotograficzny-canona,6885,artykul.html

Przez 18 europejskich krajów, „Misja” wzywa fotoamatorów do przedstawienia swojej najlepszej pracy w jednej z czterech kategorii: Portret, Krajobraz, Sport i Makro. W każdym kraju zwycięskie obrazy będą wybierane przez panel wybitnych jurorów z krótkiej listy, stworzonej przez publiczne głosowanie on-line. Zwycięzca otrzyma jako nagrodę zestaw Canon EOS wart 7 300 PLN

Każdy zwycięzca kategorii na poziomie narodowym zostanie też oceniony w porównaniu ze zwycięzcami pozostałych krajów. Oceny będzie dokonywał panel ekspertów, którym będzie przewodniczył Vicki Couchman – fotograf nagradzany za reportaże, portrety i zdjęcia z podróży. Każdych dwóch ogólnoeuropejskich zwycięzców w każdej kategorii (Portret, Krajobraz, Sport i Makro) zostanie zaproszonych na wycieczkę do Wiednia, na mecz UEFA EURO 2008™, a następnie będzie kontynuowało rywalizację bezpośrednio między sobą, na sesji zdjęciowej.

Czterej ostateczni ogólnoeuropejscy zwycięzcy każdej kategorii wygrywają życiową okazję zaplanowania, a następnie przeprowadzenia swojej własnej „misji marzeń” Każda z tych misji będzie filmowana dla pokazywania w telewizjach całej Europy, w późniejszym okresie roku.

„Misja powinna zachęcić fotoamatorów całej Europy do realizowania swoich ambicji,” powiedział Mogens Jensen, szef europejskiego Canon Consumer Imaging. „Canon EOS zrewolucjonizował fotografowanie cyfrowymi lustrzankami, a konkursem o tak wysokim profilu mamy nadzieję zainspirować teraz jeszcze więcej osób do angażowania się w to wdzięczne, twórcze hobby.”

Wstępna rejestracja do „Misji” rozpoczyna się 18 lutego na www.canon-europe.com/misja Każdy zarejestrowany uczestnik otrzymuje bezpłatny dostęp on-line do fotograficznych wideo-poradników autorstwa Vicki Couchmana, przewodniczącego jury.

Konkurs rozpoczyna się 17 marca i trwa do 1 maja. Publiczne głosowanie zakończy się dwa tygodnie później. Dodatkowe informacje - patrz www.canon-europe.com/misja

Źródło: Canon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

widzialem liste nagród.Jest naprawde imponujaca,bardzo rzadko trafia sie konkurs z taka pula nagród wiec jest o co walczyc.

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764