logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Misje do ogarnięcia – nowa kampania Betclic

  PR 31.08.2022, przeczytano 819 razy
ilustracja

Jeden z czołowych legalnych bukmacherów rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową „Misje do ogarnięcia”. Tym razem w nietypowej dla zakładów bukmacherskich formie, chce promować nowy produkt marki – Misje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/misje-do-ogarniecia-%E2%80%93-nowa-kampania-betclic,397047,artykul.html

Nowa kampania Betclic to kontynuacja nagradzanej kampanii „Wybierz swój kurs”, w której marka opowiadała historie młodych bohaterów, stawiających na marzenia wbrew oczekiwaniom bliskich. Betclic po raz kolejny odchodzi od stereotypowego traktowania zakładów bukmacherskich, jako opartych wyłącznie na wiedzy i doświadczeniu.

- Chcemy pokazać, że zakłady bukmacherskie to rozrywka dla wszystkich i każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Wyprodukowane w ramach kampanii filmy mają pokazywać, że nie trzeba być ekspertem, by przeżywać emocje związane z typowaniem wyników oraz, że to przede wszystkim zabawa – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

Spoty mają promować Misje – nową ofertę bukmachera, dostępną od niedawana dla wszystkich użytkowników. W jej ramach uczestnicy wykonują określone zadania, za co otrzymują freebety.

Stworzone w ramach kampanii spoty przenoszą bohatera – zwykłego Kowalskiego – do scen rodem z profesjonalnych filmów akcji. Pierwszy z nich dostępny jest już na kanale Betclic na YouTube.

- Naszą misją było stworzenie prostego, a jednocześnie angażującego formatu, który pokaże, jak przeciętny Kowalski poradziłby sobie z zadaniami rodem z kina akcji: niezbyt dobrze, delikatnie mówiąc. A jednocześnie, jak świetnie ogarnia Misje Betclic. Wierzymy, że nasza misja została wykonana – dodaje Pablo Dominguez, Dyrektor Kreatywny w 180heartbeats+JvM.

Kampania będzie realizowana na wielu polach eksploatacji. W jej ramach stworzone zostały trzy filmy, które będą emitowane w Internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+, czy TVP). Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i zakupił Star Media.

Źródło: Betclic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764