logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrz w gładzeniu wraca. Mamed Khalidov ponownie w kampanii Śnieżka Acryl-Putz

  PR 11.06.2014, przeczytano 863 razy
ilustracjastrzałka

W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” – pod takim hasłem rusza tegoroczna kontynuacja kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ. Podobnie jak w ubiegłym roku, działania wesprze mistrz mieszanych sztuk walk MMA – Mamed Khalidov. Kampania wystartowała 10 czerwca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrz-w-gladzeniu-wraca.-mamed-khalidov-ponownie-w-kampanii-sniezka-acryl-putz,21906,artykul.html

Nowa odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ jest rozwinięciem ubiegłorocznych działań reklamowo-promocyjnych. Jej cele to wzmocnienie wizerunku marki jako eksperta wśród gładzi szpachlowych poprzez wykorzystanie wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova oraz wzrost sprzedaży produktów i umocnienie konkurencyjnej pozycji na rynku. Kampania obejmuje telewizję, internet oraz prasę.

Trzon działań stanowią dwa, znane już odbiorcom, spoty telewizyjne: „Radio” oraz „Lekcja”. Emisję zaplanowano na cały okres remontowo-budowlany, w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych.


Uzupełnienie kampanii stanowią reklamy prasowe oraz artykuły sponsorowane w najpopularniejszych magazynach tematycznych. Działania będą prowadzone również w internecie: na dedykowanym kanale YouTube, za pomocą kampanii banerowej oraz reklam w wyszukiwarkach i na platformach VOD.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada Agencja S4. Media zostały zakupione przez Initiative.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764