logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych

   29.07.2019, przeczytano 215 razy
ilustracja

14 września, podczas Runmageddonu Warszawa wystartują Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, w których udział będą mogli wziąć przedstawiciele branży komunikacji marketingowej. Chętni, którzy zdecydują się wystartować w ekstremalnych zawodach, swoim startem wesprą projekt Runmageddon Charity i tym samym dołożą swoją cegiełkę na rzecz organizacji  pomagającym potrzebującym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-agencji-i-domow-mediowych-w-biegach-przeszkodowych,383388,artykul.html

Mistrzostwa Branży Komunikacji Marketingowej są sportowym wyzwaniem rzuconym przez Organizatora najpopularniejszego w Polsce cyklu biegów przeszkodowych. Są propozycją przeżycia sportowej przygody, która integruje, wzmacnia pewność siebie oraz dostarcza niecodziennych wrażeń, a do tego pozwala pomóc potrzebującym.

Zawody dedykowane są zespołom pracowniczym z branży marketingowej. Zasady mistrzostw są proste. Zainteresowani startem kupują pakiet startowy Runmageddon Charity dla wybranej liczby pracowników i decydują, którą ze znajdujących się w projekcie fundacji chce wesprzeć. W mistrzostwach udział mogą wziąć drużyny co najmniej pięcioosobowe, które pokonają ulubioną formułę Runmageddończyków, czyli 6-kilometrowego Rekruta najeżonego 30 przeszkodami. Uczestnicy startować będą w jednej specjalnie zarezerwowanej dla nich serii, w której pobiegnie maksymalnie 120 zawodników. Liczba miejsc jest ograniczona, więc warto jak najszybciej podjąć decyzję o starcie.

W kwalifikacji generalnej zawodów, niezależnie od liczebności drużyny, liczyć się będzie pierwsze pięć najlepszych wyników startującej ekipy. Każdy zawodnik otrzyma swój indywidualny pakiet startowy z koszulką z logo Runmageddon od Pitbull West Coast, Izotonikiem 4 Move, chipem do elektronicznego pomiaru czasu i innymi gadżetami od partnerów.

Tegoroczne wydarzenie to rozszerzona wersja zeszłorocznych Mistrzostw Polski Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, które odbyły się podczas wrześniowej edycji Runmageddonu w Lesznowoli. Wówczas, wystartowało 9 drużyn firmowych, z których najlepszymi okazały się być: Public Media Runners Team, ekipa, której pięciu najszybszych zawodników osiągnęło najlepszy czas; z drugim wynikiem uplasowało się OMD Power Team, a na trzecim Havas Media Team.  

- Po sukcesie zeszłorocznej edycji Mistrzostw dostaliśmy dużo pozytywnych opinii od środowiska branży marketingowej. Wiele osób dopytywało się czy w nadchodzącym roku planujemy kontynuować zawody. Ta pozytywna reakcja na nasze ekstremalne wyzwanie zachęciła nas do zorganizowania Mistrzostw po raz drugi, tylko, że tym razem chcemy dać szansę na niecodzienne wrażenia nie tylko przedstawicielom Domów Mediowych, a także osobom z Agencji Reklamowych, Kreatywnych czy PR-owych - mówi Jaro Bieniecki, prezes RUNMAGEDDON S.A.

Chętni, którzy chcieliby podjąć rzuconą przez Runmageddon rękawice mogą zgłaszać się na start pod adresem karol(at)runmageddon.pl, gdzie uzyskają szczegółowe informacje na temat fundacji objętych projektem Runmageddon Charity oraz samego wydarzenia.

Źródło: Runmageddon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764