logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych

   29.07.2019, przeczytano 431 razy
ilustracja

14 września, podczas Runmageddonu Warszawa wystartują Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, w których udział będą mogli wziąć przedstawiciele branży komunikacji marketingowej. Chętni, którzy zdecydują się wystartować w ekstremalnych zawodach, swoim startem wesprą projekt Runmageddon Charity i tym samym dołożą swoją cegiełkę na rzecz organizacji  pomagającym potrzebującym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-agencji-i-domow-mediowych-w-biegach-przeszkodowych,383388,artykul.html

Mistrzostwa Branży Komunikacji Marketingowej są sportowym wyzwaniem rzuconym przez Organizatora najpopularniejszego w Polsce cyklu biegów przeszkodowych. Są propozycją przeżycia sportowej przygody, która integruje, wzmacnia pewność siebie oraz dostarcza niecodziennych wrażeń, a do tego pozwala pomóc potrzebującym.

Zawody dedykowane są zespołom pracowniczym z branży marketingowej. Zasady mistrzostw są proste. Zainteresowani startem kupują pakiet startowy Runmageddon Charity dla wybranej liczby pracowników i decydują, którą ze znajdujących się w projekcie fundacji chce wesprzeć. W mistrzostwach udział mogą wziąć drużyny co najmniej pięcioosobowe, które pokonają ulubioną formułę Runmageddończyków, czyli 6-kilometrowego Rekruta najeżonego 30 przeszkodami. Uczestnicy startować będą w jednej specjalnie zarezerwowanej dla nich serii, w której pobiegnie maksymalnie 120 zawodników. Liczba miejsc jest ograniczona, więc warto jak najszybciej podjąć decyzję o starcie.

W kwalifikacji generalnej zawodów, niezależnie od liczebności drużyny, liczyć się będzie pierwsze pięć najlepszych wyników startującej ekipy. Każdy zawodnik otrzyma swój indywidualny pakiet startowy z koszulką z logo Runmageddon od Pitbull West Coast, Izotonikiem 4 Move, chipem do elektronicznego pomiaru czasu i innymi gadżetami od partnerów.

Tegoroczne wydarzenie to rozszerzona wersja zeszłorocznych Mistrzostw Polski Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, które odbyły się podczas wrześniowej edycji Runmageddonu w Lesznowoli. Wówczas, wystartowało 9 drużyn firmowych, z których najlepszymi okazały się być: Public Media Runners Team, ekipa, której pięciu najszybszych zawodników osiągnęło najlepszy czas; z drugim wynikiem uplasowało się OMD Power Team, a na trzecim Havas Media Team.  

- Po sukcesie zeszłorocznej edycji Mistrzostw dostaliśmy dużo pozytywnych opinii od środowiska branży marketingowej. Wiele osób dopytywało się czy w nadchodzącym roku planujemy kontynuować zawody. Ta pozytywna reakcja na nasze ekstremalne wyzwanie zachęciła nas do zorganizowania Mistrzostw po raz drugi, tylko, że tym razem chcemy dać szansę na niecodzienne wrażenia nie tylko przedstawicielom Domów Mediowych, a także osobom z Agencji Reklamowych, Kreatywnych czy PR-owych - mówi Jaro Bieniecki, prezes RUNMAGEDDON S.A.

Chętni, którzy chcieliby podjąć rzuconą przez Runmageddon rękawice mogą zgłaszać się na start pod adresem karol(at)runmageddon.pl, gdzie uzyskają szczegółowe informacje na temat fundacji objętych projektem Runmageddon Charity oraz samego wydarzenia.

Źródło: Runmageddon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764