logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych

   29.07.2019, przeczytano 188 razy
ilustracja

14 września, podczas Runmageddonu Warszawa wystartują Mistrzostwa Agencji i Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, w których udział będą mogli wziąć przedstawiciele branży komunikacji marketingowej. Chętni, którzy zdecydują się wystartować w ekstremalnych zawodach, swoim startem wesprą projekt Runmageddon Charity i tym samym dołożą swoją cegiełkę na rzecz organizacji  pomagającym potrzebującym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-agencji-i-domow-mediowych-w-biegach-przeszkodowych,383388,artykul.html

Mistrzostwa Branży Komunikacji Marketingowej są sportowym wyzwaniem rzuconym przez Organizatora najpopularniejszego w Polsce cyklu biegów przeszkodowych. Są propozycją przeżycia sportowej przygody, która integruje, wzmacnia pewność siebie oraz dostarcza niecodziennych wrażeń, a do tego pozwala pomóc potrzebującym.

Zawody dedykowane są zespołom pracowniczym z branży marketingowej. Zasady mistrzostw są proste. Zainteresowani startem kupują pakiet startowy Runmageddon Charity dla wybranej liczby pracowników i decydują, którą ze znajdujących się w projekcie fundacji chce wesprzeć. W mistrzostwach udział mogą wziąć drużyny co najmniej pięcioosobowe, które pokonają ulubioną formułę Runmageddończyków, czyli 6-kilometrowego Rekruta najeżonego 30 przeszkodami. Uczestnicy startować będą w jednej specjalnie zarezerwowanej dla nich serii, w której pobiegnie maksymalnie 120 zawodników. Liczba miejsc jest ograniczona, więc warto jak najszybciej podjąć decyzję o starcie.

W kwalifikacji generalnej zawodów, niezależnie od liczebności drużyny, liczyć się będzie pierwsze pięć najlepszych wyników startującej ekipy. Każdy zawodnik otrzyma swój indywidualny pakiet startowy z koszulką z logo Runmageddon od Pitbull West Coast, Izotonikiem 4 Move, chipem do elektronicznego pomiaru czasu i innymi gadżetami od partnerów.

Tegoroczne wydarzenie to rozszerzona wersja zeszłorocznych Mistrzostw Polski Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, które odbyły się podczas wrześniowej edycji Runmageddonu w Lesznowoli. Wówczas, wystartowało 9 drużyn firmowych, z których najlepszymi okazały się być: Public Media Runners Team, ekipa, której pięciu najszybszych zawodników osiągnęło najlepszy czas; z drugim wynikiem uplasowało się OMD Power Team, a na trzecim Havas Media Team.  

- Po sukcesie zeszłorocznej edycji Mistrzostw dostaliśmy dużo pozytywnych opinii od środowiska branży marketingowej. Wiele osób dopytywało się czy w nadchodzącym roku planujemy kontynuować zawody. Ta pozytywna reakcja na nasze ekstremalne wyzwanie zachęciła nas do zorganizowania Mistrzostw po raz drugi, tylko, że tym razem chcemy dać szansę na niecodzienne wrażenia nie tylko przedstawicielom Domów Mediowych, a także osobom z Agencji Reklamowych, Kreatywnych czy PR-owych - mówi Jaro Bieniecki, prezes RUNMAGEDDON S.A.

Chętni, którzy chcieliby podjąć rzuconą przez Runmageddon rękawice mogą zgłaszać się na start pod adresem karol(at)runmageddon.pl, gdzie uzyskają szczegółowe informacje na temat fundacji objętych projektem Runmageddon Charity oraz samego wydarzenia.

Źródło: Runmageddon

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sugestywny film na premierę nowego Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe
Z okazji premiery nowych Jeepów marka zrealizowała film, na którym pokazuje, jak wyglądały testy Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe. Ponadto marka ogłosiła, że salony Jeep dostępne są dla klientów za pośrednictwem aplikacji.
Dentsu z własną pasieką na dachu biurowca X2
Są jednym z największych sprzymierzeńców człowieka. Szacuje się, że dostarczane przez nie surowce stanowią 1/3 spożywanych posiłków, a globalna wartość ekonomiczna ich pracy wyceniana jest na 265 mln euro rocznie. Pszczoły, bo o nich mowa, zagościły właśnie na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska.
Spółka VDX.tv, globalne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w sektorze technologii reklamowych przekształcające sposób nawiązywania przez marki kontaktu z odpowiednimi odbiorcami, uruchomiła w dniu dzisiejszym inicjatywę polegającą na publikowaniu reklam społecznych (ang. Public Service Announcement, PSA) w postaci filmów, które pomogą zwiększyć świadomość...
Vanilla night&day z nowym logo
Polska marka odzieży nocnej Vanilla night&day przechodzi rebranding. Prezentuje logo w nowej odsłonie.
27 marca odbyła się video konferencja zorganizowana przez World Out of Home Organization, w której uczestniczyło 29 przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń narodowych z branży OOH ze wszystkich kontynentów, w tym również przedstawiciel IGRZ. Tematem przewodnim były przewidywania co do skutków epidemii wirusa covid-19 dla społeczeństwa i dla biznesu na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764