logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Polski w Go w Warszawskiej Szkole Reklamy

  PR 16.12.2008, przeczytano 1872 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesach polskiego Go na I Olimpiadzie Sportów Umysłowych w Pekinie przyszedł czas na wyłonienie nowego mistrza Polski tej dyscypliny. Będzie on reprezentował nasz kraj na Mistrzostwach Świata w Tokio w 2009 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-polski-w-go-w-warszawskiej-szkole-reklamy,8240,artykul.html

W krajowych eliminacjach wyłoniono finalistów polskiego turnieju Go. Do finału przeszło ośmiu zawodników. Spotkają się oni na rozgrywkach mistrzowskich, zorganizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Go. Gospodarzem rozgrywek jest Warszawska Szkoła Reklamy – wydawca Magazynu Szachista - która od lat wspiera rozwój sportów umysłowych w Polsce. Sędziować będzie Michał Rams.

Turniej mistrzowski rozgrywany jest systemem ligowym, czyli "każdy z każdym". Jednego dnia rozgrywek odbędą się maksymalnie 2 gry jednego zawodnika. W finale udział biorą: Kamil Chwedyna (obecny Mistrz Polski), Leszek Sołdan, Paweł Celejewski, Michał Bażyński, Mateusz Surma, Koichiro Habu, Krzysztof Bożek i Paweł Morawiecki.

Go uznawane jest za najstarszą planszową grę strategiczną. Mistrzostwa to dobra okazja, aby spotkać najlepszych polskich graczy i od nich uczyć się zasad tej wyjątkowej dyscypliny. Rozgrywki maja charakter otwarty dla publiczności. Wszyscy chętni, którzy chcą zobaczyć czołówkę polskiego Go "w akcji" są mile widziani. Zainteresowanych zapraszamy w dniach 18-21 grudnia 2008 r. do Warszawskiej Szkoły Reklamy przy ulicy Szolc-Rogozińskiego 3 w godzinach od 9:00 do 15:00; mapa dojazdu: www.szkolareklamy.pl

Więcej informacji na: psg.go.art.pl/node/194
Źródło: Warszawska Szkoła Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764