logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej ze wsparciem Publicis Groupe

  PR 13.08.2024, przeczytano 498 razy
ilustracja

Agencje należące do Publicis Groupe wsparły organizację IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Długofalowa współpraca zawarta ze Stowarzyszeniem „Nadzieja na Mundial” obejmowała: planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith, opracowanie materiałów promocyjnych – agencja Leo Burnett wraz centrum produkcji i postprodukcji contentu Prodigious. Działania zostały podjęte przez agencje na zasadach pro bono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-swiata-dzieci-z-domow-dziecka-w-pilce-noznej-ze-wsparciem-publicis-groupe,405322,artykul.html

 IX Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej były największym tego typu wydarzeniem na świecie. Na arenie warszawskiego Stadionu Legii zmierzyły się ze sobą 24 reprezentacje dzieci z domów dziecka z całego globu, w tym zespoły m.in. z Japonii, Tajlandii, Turcji, Malty, Jordanii czy Senegalu. Po emocjonującym finale Biało-Czerwoni wywalczyli srebro, którego gratulował im sam Władysław Żmuda, jeden z najwybitniejszych polskich piłkarzy, 91-krotny reprezentant Polski w piłce nożnej. Tytuł mistrza świata po zaciętej walce i serii rzutów karnych zdobyła reprezentacja Bośni i Hercegowiny, a brąz trafił do Ukrainy.

ilustracjastrzałka

- Z ogromną przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do długofalowej współpracy przy Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Mieliśmy okazję podzielić się naszym doświadczeniem zdobytym m.in. przy procesie planowania kampanii reklamowej zapraszającej widzów na trybuny, dotyczącym efektywnego wsparcia imprez sportowych i spięcia wszystkich działań mediowych w jeden plan, nad którego realizacją czuwaliśmy. Doskonale w tym przypadku sprawdziły się nasze produkty mediowe z oferty APEX, które w przypadku imprez sportowych mają swoje szczególne zastosowanie – komentuje Maciej Gronau, Head of Multiscreen w Zenith.

Gościem honorowym turnieju był Tomasz Siemoniak, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, patron honorowy turnieju, który wręczył na scenie Złoty Puchar Bośni i Hercegowinie.

Źródło: Publicis Groupe Poland

Dodatkowe informacje:

Organizator IX Mistrzostw Świata: Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”.
Współorganizatorzy: Fundacja „Hope for Mundial", Stowarzyszenie „Vita Activa"
Patronat honorowy: Minister Sportu i Turystyki, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, Rzecznik Praw Dziecka, Polski Związek Piłki Nożnej, UEFA Foundation for Children, UNICEF Polska
Sponsor główny: sieć Biedronka
Sponsorzy: PZU, Blachy Pruszyński, NOVA
Partner Strategiczny: m.st. Warszawa
Partnerzy Główni: Polska Agencja Antydopingowa, Miejskie Zakłady Autobusowe Warszawa, Fundacja Legii, Fundacja Pruszyńscy, Keeza
Patronat medialny: TVP Sport, Halo Warszawo!, Wirtualna Polska
Patronat redakcyjny: RMF FM
Projekt współfinansowany ze środków Biura Sportu m.st. Warszawa.
IX Mistrzostwa Świata są dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Turniej wspierają: Grupy Publicis Groupe Poland: Zenith, Leo Burnett oraz Prodigious, agencja komunikacyjna FleishmanHillard Warsaw

Agencja mediowa Zenith ma w swoim DNA ROI, jej ambicją jest takie łączenie danych, najnowszych technologii i najlepszych na rynku specjalistów, aby istotnie przyczyniać się do wrostu biznesu swoich Klientów. Zespół Zenith w Polsce tworzy niemal 200 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, analityki i danych. W portfolio agencji znajduje sie ponad 60 czołowych globalnych i polskich Klientów, do największych z nich należą: Pepsico, AmRest (KFC, Pizza Hut), Rossmann, Adamed, Swarovski, Kompania Piwowarska, Disney, Credit Agricole, RTV Euro AGD, Sephora, Coty, Wedel, Electrolux czy Animex. Zenith znajduje się na 2 miejscu w rankingu „Overall Activity Volume 2022” opublikowanym przez RECMA w lipcu 2023 roku, ze wzrostem biznesu o ponad 29% (za ostatnie 3 lata na poziomie aż 74,6%) i udziałem w rynku na poziomie 8,6%. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność prowadzonych kampanii. W 2024 została okrzyknięta „Sukcesem Roku” przez Press Panorama Reklamy. W 2023 roku otrzymała Nagrodę Główną i tytuł "Grupy Mediowej Roku", w 2024 wyróżnienie i tytuł „Grupy Mediowej Roku” magazynu Media & Marketing Polska. Zenith jest częścią Publicis Groupe, pierwszej co do wielkości i najwyżej ocenianej grupy mediowej w Polsce według raportu RECMA „The Qualitative Evaluation Poland" w 2024.

W Leo Burnett Warszawa działamy według kilku prostych i sprawdzonych zasad: kultury inspiracji i innowacji, kreatywnej ciekawości i pracy zespołowej. Naszą misją jest budowanie biznesu Klientów poprzez kreatywność, która wnosi w życie ludzi nowe doświadczenia i buduje więź z marką na całej ścieżce kontaktu z nią. Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci istniejącej na świecie od 1935 r. Należymy do Publicis Groupe, największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej. W ramach Power Of One współpracujemy ze wszystkimi brandami Publicis Groupe, dzięki czemu powstają nowe narzędzia poprawiające efektywność działań komunikacyjnych Klientów grupy oraz agencji. Poza strategicznymi, kreatywnymi i digitalowymi usługami korzystamy z narzędzi do przeprowadzania transformacji biznesowej Klientów, wprowadzania do ich oferty usług e-commerce, big data, performance marketingu.
Naszymi Klientami są m.in. Samsung, Orange, Philip Morris, PG, Totalizator Sportowy, Ferrero, Pekao S.A., Otodom, Stellantis.

Prodigious, centrum produkcji i postprodukcji contentu działające w ramach Publicis Groupe Polska, rozwijał istniejące kompetencje, tj. produkcję wideo i postprodukcję filmową (montaż, korekcję barwną, udźwiękowienie), produkty DTP (obróbkę graficzną i przygotowanie do druku) oraz usługi studia CGI (Computer Generated Imagery) – filmowej animacji 3D. Zajmował się również obsługą klientów w zakresie mediów społecznościowych, tworzeniem dla nich animacji internetowych, cinemagraphów, mailingów i newsletterów.
Wykorzystywał efektywnie procesy wprowadzone w projektach typu smART, polegające na dostosowaniu rozwiązań technicznych do małych produkcji i niskich budżetów. Ponadto włączył do oferty i wykorzystywał w realizacjach: 3D skaning, studia motion capture i wirtualnej produkcji – Led Wells oraz produkcji VR.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764