logo
WIADOMOŚCI

Mistrzostwa Świata FIFA 2018 na wielkim ekranie w Multikinie

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2018, przeczytano 129 razy
ilustracjastrzałka

Od 19 czerwca Multikino i The Coca-Cola Company zapraszają na wspólne kibicowanie podczas 2018 FIFA World Cup Russia. Jako jedyna sieć kinowa w Polsce Multikino pokaże transmisje wszystkich meczów Reprezentacji Polski oraz Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018. Dodatkowo dla największych kibiców Multikino przygotowało konkurs z atrakcyjnymi „piłkarskimi” nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-swiata-fifa-2018-na-wielkim-ekranie-w-multikinie,36867,artykul.html

Wielki ekran, doskonała jakość dźwięku i obrazu, a do tego prawdziwe emocje i wrażenie, jakby uczestniczyło się osobiście w jednym z największych piłkarskich wydarzeń tego roku! Dzięki współpracy z firmą The Coca-Cola Company na ekrany Multikina wracają piłkarskie rozgrywki o tytuł najlepszego zespołu na świecie. Od 19 czerwca przeżyjemy emocje na najwyższym poziomie podczas spotkań Reprezentacji Polski, z kolei 15 lipca widzowie będą mieli okazję przekonać się, w czyje dłonie trafi puchar Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Wszystkie mecze transmitowane będą w jakości High Definition. Widzowie będą mieli do dyspozycji klimatyzowane sale, najwygodniejsze fotele, w tym fotele VIP, oraz możliwość skorzystania z bogatej oferty barowej Multikina.

Harmonogram transmisji meczów w Multikinie:

  • 19 czerwca (wtorek), godz. 17:00 - Polska – Senegal
  • 24 czerwca (niedziela), godz. 20:00 – Polska – Kolumbia
  • 28 czerwca (czwartek), godz. 16:00 – Japonia – Polska
  • 15 lipca (niedziela), godz. 17:00 – Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018

Multikino pokaże również wszystkie kolejne mecze Reprezentacji Polski
(w przypadku wyjścia z grupy oraz przechodzenia kolejnych etapów fazy pucharowej).

Mundial na Wielkim Ekranie Multikina zobaczymy od 19 czerwca 2018 r. w 30 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Czechowice-Dziedzice, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Jaworzno, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań 51, Poznań Malta, Radom, Rumia, Rybnik, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Tychy, Warszawa Targówek, Warszawa Ursynów, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Włocławek, Wrocław Pasaż, Zgorzelec oraz Zabrze.

Sponsorem transmisji w Multikinie jest The Coca-Cola Company.

Wraz z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 Multikino przygotowało dla największych piłkarskich kibiców specjalny konkurs, w którym nagrodami są: oficjalne piłki marki Adidas, biorące udział w tegorocznych rozgrywkach, a także bilety na transmisje meczowe do Multikina w ramach „Wielka Piłka na Wielkim Ekranie”. Zabawa potrwa od 25 maja do 15 lipca, a odbywać się będzie na profilu Multikina na Facebooku. Zadanie konkursowe polega na ułożeniu rymowanego hasła, zagrzewającego polską reprezentację do walki na murawie.

Źródło: Multikino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
 
piątek 22.06.2018, 201 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone