logo
WIADOMOŚCI

Mistrzostwa Świata FIFA 2018 na wielkim ekranie w Multikinie

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2018, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Od 19 czerwca Multikino i The Coca-Cola Company zapraszają na wspólne kibicowanie podczas 2018 FIFA World Cup Russia. Jako jedyna sieć kinowa w Polsce Multikino pokaże transmisje wszystkich meczów Reprezentacji Polski oraz Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018. Dodatkowo dla największych kibiców Multikino przygotowało konkurs z atrakcyjnymi „piłkarskimi” nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-swiata-fifa-2018-na-wielkim-ekranie-w-multikinie,36867,artykul.html

Wielki ekran, doskonała jakość dźwięku i obrazu, a do tego prawdziwe emocje i wrażenie, jakby uczestniczyło się osobiście w jednym z największych piłkarskich wydarzeń tego roku! Dzięki współpracy z firmą The Coca-Cola Company na ekrany Multikina wracają piłkarskie rozgrywki o tytuł najlepszego zespołu na świecie. Od 19 czerwca przeżyjemy emocje na najwyższym poziomie podczas spotkań Reprezentacji Polski, z kolei 15 lipca widzowie będą mieli okazję przekonać się, w czyje dłonie trafi puchar Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Wszystkie mecze transmitowane będą w jakości High Definition. Widzowie będą mieli do dyspozycji klimatyzowane sale, najwygodniejsze fotele, w tym fotele VIP, oraz możliwość skorzystania z bogatej oferty barowej Multikina.

Harmonogram transmisji meczów w Multikinie:

  • 19 czerwca (wtorek), godz. 17:00 - Polska – Senegal
  • 24 czerwca (niedziela), godz. 20:00 – Polska – Kolumbia
  • 28 czerwca (czwartek), godz. 16:00 – Japonia – Polska
  • 15 lipca (niedziela), godz. 17:00 – Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018

Multikino pokaże również wszystkie kolejne mecze Reprezentacji Polski
(w przypadku wyjścia z grupy oraz przechodzenia kolejnych etapów fazy pucharowej).

Mundial na Wielkim Ekranie Multikina zobaczymy od 19 czerwca 2018 r. w 30 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Czechowice-Dziedzice, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Jaworzno, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań 51, Poznań Malta, Radom, Rumia, Rybnik, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Tychy, Warszawa Targówek, Warszawa Ursynów, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Włocławek, Wrocław Pasaż, Zgorzelec oraz Zabrze.

Sponsorem transmisji w Multikinie jest The Coca-Cola Company.

Wraz z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 Multikino przygotowało dla największych piłkarskich kibiców specjalny konkurs, w którym nagrodami są: oficjalne piłki marki Adidas, biorące udział w tegorocznych rozgrywkach, a także bilety na transmisje meczowe do Multikina w ramach „Wielka Piłka na Wielkim Ekranie”. Zabawa potrwa od 25 maja do 15 lipca, a odbywać się będzie na profilu Multikina na Facebooku. Zadanie konkursowe polega na ułożeniu rymowanego hasła, zagrzewającego polską reprezentację do walki na murawie.

Źródło: Multikino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
#Jedziemywpolskę – akcja dziennikarzy WP
Od połowy lipca reporterzy Wirtualnej Polski są w trasie. Przez najbliższe dwa miesiące odwiedzą kilkanaście miejsc w Polsce. W ramach projektu #JedziemyWPolskę powstanie 10 reportaży. Dziennikarze napiszą je również z inicjatywy czytelników, którzy zgłoszą swoje pomysły w serwisie dziejesie.wp.pl.
Spółka Inwestorzy.tv S.A. przejęła większościowy pakiet akcji (97,75%) notowanej na rynku NewConnect spółki Inwestycje.pl S.A. Połączenie obu podmiotów nastąpi do końca 2019 roku. 25% akcji Inwestorzy.tv S.A. należą do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media – wydawcy m.in. tygodników Wprostoraz Do Rzeczy.
Algorytmy rafinacji informacji uporządkują i przeanalizują dane ukryte w internecie
Internet to potężny zbiór informacji, z którego tylko ok. 10 proc. jest zaindeksowana w wyszukiwarce Google. Do pozostałych starają się dotrzeć badacze z Centrum Rafinacji Informacji, którzy dzięki opracowanej technologii są w stanie zebrać, oczyścić i przeanalizować dane z wielu cyfrowych źródeł. Zebrane informacje pozwalają im nie tylko określić...
Telewizja z energią
Pierwsza w branży energetycznej, usługa sprzedaży prądu wraz z pakietem kanałów telewizyjnych została 1 sierpnia wprowadzona do katalogu Energi Obrót. Dzięki ofercie „Telewizja tam, gdzie Ty” klienci Energi będą mogli zabrać wraz ze swoim smartfonem i oglądać gdzie tylko zechcą 70 kanałów telewizyjnych dostępnych on-line na platformie WP Pilot.
 
wtorek 14.08.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone