logo
WIADOMOŚCI

Mistrzostwa Świata FIFA 2018 na wielkim ekranie w Multikinie

  PR 13.06.2018, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Od 19 czerwca Multikino i The Coca-Cola Company zapraszają na wspólne kibicowanie podczas 2018 FIFA World Cup Russia. Jako jedyna sieć kinowa w Polsce Multikino pokaże transmisje wszystkich meczów Reprezentacji Polski oraz Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018. Dodatkowo dla największych kibiców Multikino przygotowało konkurs z atrakcyjnymi „piłkarskimi” nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-swiata-fifa-2018-na-wielkim-ekranie-w-multikinie,36867,artykul.html

Wielki ekran, doskonała jakość dźwięku i obrazu, a do tego prawdziwe emocje i wrażenie, jakby uczestniczyło się osobiście w jednym z największych piłkarskich wydarzeń tego roku! Dzięki współpracy z firmą The Coca-Cola Company na ekrany Multikina wracają piłkarskie rozgrywki o tytuł najlepszego zespołu na świecie. Od 19 czerwca przeżyjemy emocje na najwyższym poziomie podczas spotkań Reprezentacji Polski, z kolei 15 lipca widzowie będą mieli okazję przekonać się, w czyje dłonie trafi puchar Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Wszystkie mecze transmitowane będą w jakości High Definition. Widzowie będą mieli do dyspozycji klimatyzowane sale, najwygodniejsze fotele, w tym fotele VIP, oraz możliwość skorzystania z bogatej oferty barowej Multikina.

Harmonogram transmisji meczów w Multikinie:

  • 19 czerwca (wtorek), godz. 17:00 - Polska – Senegal
  • 24 czerwca (niedziela), godz. 20:00 – Polska – Kolumbia
  • 28 czerwca (czwartek), godz. 16:00 – Japonia – Polska
  • 15 lipca (niedziela), godz. 17:00 – Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018

Multikino pokaże również wszystkie kolejne mecze Reprezentacji Polski
(w przypadku wyjścia z grupy oraz przechodzenia kolejnych etapów fazy pucharowej).

Mundial na Wielkim Ekranie Multikina zobaczymy od 19 czerwca 2018 r. w 30 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Czechowice-Dziedzice, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Jaworzno, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań 51, Poznań Malta, Radom, Rumia, Rybnik, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Tychy, Warszawa Targówek, Warszawa Ursynów, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Włocławek, Wrocław Pasaż, Zgorzelec oraz Zabrze.

Sponsorem transmisji w Multikinie jest The Coca-Cola Company.

Wraz z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 Multikino przygotowało dla największych piłkarskich kibiców specjalny konkurs, w którym nagrodami są: oficjalne piłki marki Adidas, biorące udział w tegorocznych rozgrywkach, a także bilety na transmisje meczowe do Multikina w ramach „Wielka Piłka na Wielkim Ekranie”. Zabawa potrwa od 25 maja do 15 lipca, a odbywać się będzie na profilu Multikina na Facebooku. Zadanie konkursowe polega na ułożeniu rymowanego hasła, zagrzewającego polską reprezentację do walki na murawie.

Źródło: Multikino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały i filmy Kino Polska TV wzbogaciły pakiet Ipla Polonia
Czołowy nadawca telewizyjny w kraju Kino Polska TV SA poszerza współpracę z IPLA ­– największym serwisem rozrywki internetowej. Od października przeznaczony dla użytkowników zagranicznych pakiet IPLA POLONIA wzbogaciły kanały dystrybuowane przez nadawcę, takie jak FashionBox, Fast&FunBox, 360 Tunebox, Gametoon HD, Kino Polska International i Kino Polska...
Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone