logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzostwa Świata FIFA 2018 na wielkim ekranie w Multikinie

  PR 13.06.2018, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka

Od 19 czerwca Multikino i The Coca-Cola Company zapraszają na wspólne kibicowanie podczas 2018 FIFA World Cup Russia. Jako jedyna sieć kinowa w Polsce Multikino pokaże transmisje wszystkich meczów Reprezentacji Polski oraz Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018. Dodatkowo dla największych kibiców Multikino przygotowało konkurs z atrakcyjnymi „piłkarskimi” nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzostwa-swiata-fifa-2018-na-wielkim-ekranie-w-multikinie,36867,artykul.html

Wielki ekran, doskonała jakość dźwięku i obrazu, a do tego prawdziwe emocje i wrażenie, jakby uczestniczyło się osobiście w jednym z największych piłkarskich wydarzeń tego roku! Dzięki współpracy z firmą The Coca-Cola Company na ekrany Multikina wracają piłkarskie rozgrywki o tytuł najlepszego zespołu na świecie. Od 19 czerwca przeżyjemy emocje na najwyższym poziomie podczas spotkań Reprezentacji Polski, z kolei 15 lipca widzowie będą mieli okazję przekonać się, w czyje dłonie trafi puchar Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Wszystkie mecze transmitowane będą w jakości High Definition. Widzowie będą mieli do dyspozycji klimatyzowane sale, najwygodniejsze fotele, w tym fotele VIP, oraz możliwość skorzystania z bogatej oferty barowej Multikina.

Harmonogram transmisji meczów w Multikinie:

  • 19 czerwca (wtorek), godz. 17:00 - Polska – Senegal
  • 24 czerwca (niedziela), godz. 20:00 – Polska – Kolumbia
  • 28 czerwca (czwartek), godz. 16:00 – Japonia – Polska
  • 15 lipca (niedziela), godz. 17:00 – Finał Mistrzostw Świata FIFA 2018

Multikino pokaże również wszystkie kolejne mecze Reprezentacji Polski
(w przypadku wyjścia z grupy oraz przechodzenia kolejnych etapów fazy pucharowej).

Mundial na Wielkim Ekranie Multikina zobaczymy od 19 czerwca 2018 r. w 30 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Czechowice-Dziedzice, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Jaworzno, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań 51, Poznań Malta, Radom, Rumia, Rybnik, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Tychy, Warszawa Targówek, Warszawa Ursynów, Warszawa Wola, Warszawa Złote Tarasy, Włocławek, Wrocław Pasaż, Zgorzelec oraz Zabrze.

Sponsorem transmisji w Multikinie jest The Coca-Cola Company.

Wraz z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 Multikino przygotowało dla największych piłkarskich kibiców specjalny konkurs, w którym nagrodami są: oficjalne piłki marki Adidas, biorące udział w tegorocznych rozgrywkach, a także bilety na transmisje meczowe do Multikina w ramach „Wielka Piłka na Wielkim Ekranie”. Zabawa potrwa od 25 maja do 15 lipca, a odbywać się będzie na profilu Multikina na Facebooku. Zadanie konkursowe polega na ułożeniu rymowanego hasła, zagrzewającego polską reprezentację do walki na murawie.

Źródło: Multikino

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764