logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzowie świetlnych kadrów wybrani

  PR 24.01.2020, przeczytano 1300 razy
ilustracjastrzałka
Grand Prix - Grzegorz Porcz „Dzika choinka”, zdjęcie zgłoszone zostało w kat. Moja Iluminacja

Za nami 11. edycja konkursu „Świeć się z Energą”. Ta akcja to nie tylko plebiscyt najpiękniej oświetlonych polskich miast i pomoc potrzebującym. To także niesamowity konkurs fotograficzny. W tegorocznej edycji miłośnicy fotografii przesłali aż 1957 zdjęć! Już wiadomo, w czyje ręce trafią nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzowie-swietlnych-kadrow-wybrani,385448,artykul.html

Wszystkie fotografie są niesamowite – bije z nich przede wszystkim pozytywna energia związana z ciepłem rodzinnych domów właśnie podczas świat Bożego Narodzenia. Nie brakuje pomysłów na kadry czy godnych podziwu eksperymentów ze światłem. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Lidii Popiel, ambasadorki akcji „Świec się z Energą”.

– Ze zgłoszonych zdjęć bije naturalność i uczucia ludzi, którzy je robili. A gdy mamy do czynienia z uczuciami, to przelewają się one w jakiś sposób na nas i utrudniają nam chłodną ocenę. Wybór zdjęcia Grand Prix był jednak niemal jednogłośny, ponieważ wszelkie zachwiania realnego obrazu ściągają uwagę, tworzą bajkowy, niesamowity klimat – mówi Lidia Popiel, fotografka i ambasadorka akcji „Świeć się z Energą”. – Gratulujemy zwycięzcom, a wszystkim uczestnikom dziękujemy za podjęcie się niełatwego wyzwania oraz wykazanie się pomysłowością i talentem – dodaje.

Nagrodami są bony do sklep.energa.pl – zwycięzca zgarnie 3 tys. zł, a pozostali wyróżnieni 30 nagród o wartości 1 tys. lub 500 zł. Konkurs podzielony był na 5 kategorii tematycznych: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Ulubiona Szopka.

Oto laureaci konkursu foto

Grand Prix: Grzegorz Porcz „Dzika choinka”, zdjęcie zgłoszone zostało w kat. Moja Iluminacja

Moje Miasto:

ilustracjastrzałka

I miejsce: Monika Rękas „Choinka z miastem w tle” (Toruń)

Wyróżnienia: Marcin Tyrkała „Dźwigozaury” (Szczecin), Patryk Kowalski „Syrenka warszawska” (Warszawa), Konrad Rutkowski „Na peronie” (Kraków), Sandra Papiernik „Lodowisko” (Warszawa), Grzegorz Jastrząb „Krwiste niebo nad miastem” (Zawiercie)

Mój Dom:

ilustracjastrzałka

I miejsce: Mateusz Pazdan „Trud świątecznych przygotowań”

Wyróżnienia: Barbara Kluk „Mój domek w Ociece”, Aleksander Brych „Gorący Kominek”, Agnieszka Warias „Święta w Polańczyku”, Piotr Gabor „szopka w Ptaszkowej”, Jarosław Aleksandrzak „Światło pod strzechy”

Moi Bliscy:

ilustracjastrzałka

I miejsce: Paweł Węgier „Choinka”

Wyróżnienia: Beata Perera „Trochę magii”, Maciej Kularz „Czekają...”, Katarzyna Grębowicz „Oczekiwanie”, Grażynka Jarzębowska „Wirująca spódnica na prąd”, Hanna Majchrzak „Nasza Gwiazda”.

Moja Iluminacja:

ilustracjastrzałka

I miejsce: Piotr Jamiński „Magia świąt”

Wyróżnienia: Kacper Peciak „Wir światła”, Bogusław Zdanowski „Magiczne drzewo”, Bartosz Stępień „Luka”, Kuba Sobczyk „Tatrzańskie święta”, Paweł Ciszek „Jest świątecznie, kolorowo”.

Moja Ulubiona Szopka:

ilustracjastrzałka

I miejsce: Agnieszka Maruszczyk „Szopka z piernika”

Wyróżnienia: Maciej Hoim „Jest klimat”, Grażyna Mróz „Szopka”, Robert Jagusiak „Bóg się rodzi”, Alicja Trojnar „Szopka w stylu hiszpańskim”, Zbigniew Janyst „Kieleckie świętowanie”.

Źródło: Grupa Energa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764