logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mistrzyni Ironmana, Lucy Charles-Barclay w drużynie ASICS

  PR 05.05.2022, przeczytano 792 razy
ilustracjastrzałka

ASICS podpisał kontrakt z Lucy Charles-Barclay – triathlonistką i panującą mistrzynią świata w Ironman 70.3. W ramach współpracy, Brytyjka dołączyła do globalnego zespołu ambasadorów japońskiej marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mistrzyni-ironmana%2C-lucy-charles-barclay-w-druzynie-asics,395720,artykul.html

- Bieganie zawsze stanowiło dla mnie pewien rodzaj wolności. Dzięki niemu odkrywam świat i oczyszczam umysł. Cieszę się, że dołączyłam do drużyny ASICS. Firma doskonale rozumie korzyści, jakie sport niesie zarówno dla ciała, jak i umysłu, a także dostarcza najwyższej jakości sprzęt, wspierający wejście na jeszcze wyższy poziom – powiedziała Lucy Charles-Barclay.

Brytyjka uprawia triathlon od 2014 roku. Wcześniej, przez dziesięć lat koncentrowała się na karierze pływackiej. Na zawodowstwo przeszła natomiast w 2016 roku, szybko dołączając do światowej, triathlonowej elity. W ubiegłym roku osiągnęła swój największy dotychczasowy sukces, triumfując w mistrzostwach świata Ironman 70.3 w St George w stanie Utah w Stanach Zjednoczonych. W spektakularnym zwycięstwie pomogły jej wówczas buty ASICS METASPEED SKY.

– Był to zdecydowanie najszybszy model spośród wszystkich testowanych przeze mnie z wkładką karbonową. Czułam się w nich bardzo pewnie podczas treningów, dlatego ostatecznie poniosły mnie do mojego pierwszego mistrzostwa świata w triathlonie – dodała Charles-Barclay.

- Jesteśmy dumni i podekscytowani, że oficjalnie możemy powitać Lucy w naszym globalnym zespole ambasadorów. Lucy ma za sobą wspaniały sezon, a jej talent oraz determinacja pomogły osiągnąć sukces w jednej z najtrudniejszych dyscyplin sportowych. Poza tym, że ściga się w naszych butach, wyznajemy tożsame wartości w myśl filozofii „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – podsumował Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.

Charles-Barclay obecnie wraca do zdrowia po kontuzji biodra. W ciągu najbliższych miesięcy ma wrócić do regularnych startów. Zawodniczka nie tylko będzie korzystać ze sprzętu ASICS, ale także jej wizerunek będzie obecny w działaniach marketingowych marki, jak między innymi dedykowane spotkania prasowe, eventy sportowe oraz kampanie digitalowe czy instorowe.

Źródło: ASICS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764