logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi i Bluerank – tak buduje się relacje

  PR 10.03.2020, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

Na ile cenne jest dobre poznanie, przetestowanie i zrozumienie produktu? To jeden z najistotniejszych elementów budujący zaufanie i - tak ważną dziś -autentyczność marki. Na takich założeniach opiera się współpraca Bluerank i Mitsubishi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mitsubishi-i-bluerank-%E2%80%93-tak-buduje-sie-relacje,386012,artykul.html

To była dobra zabawa. Ale nie tylko - za pomysłem stało coś więcej! 12-osobowy zespół projektowy agencji marketingu internetowego Bluerank, który na co dzień pracuje dla marki Mitsubishi, wyjechał na dwa dni za miasto. Nad zalewem Jeziorsko  przetestował modele aut użyczone przez Partnera: ASX oraz Eclipse Cross.

- Bawiliśmy się. Sprawdzaliśmy, czy można pracować na laptopie w trakcie jazdy off-road, szukaliśmy odpowiedzi na odwieczne pytanie, czy auto czerwone jest szybsze od czarnego... - Jarosław Miszczak, Head of Client Service w Bluerank

Dla wszystkich było jednak oczywiste, że oprócz dobrej zabawy, celem jest poznanie produktu i dzięki temu większa autentyczność i zrozumienie w codziennej pracy dla partnera.

- To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i  otwartości. - Jarosław Miszczak, Head of Client Service w Bluerank

O tym, jak istotne jest budowanie emocji, wszyscy wiemy. Customer Experience, czyli budowanie doświadczeń klientów, jest dziś najważniejszym wyróżnikiem marek. Świadome firmy idą dalej  - i budują doświadczenia nie tylko klientów, ale i biznesowych partnerów.

- Skupiamy wokół Mitsubishi pasjonatów, ludzi, którzy znają filozofię marki. Podobnie jest z partnerami. Nie chcemy po prostu zlecać zadań agencji marketingowej. Chcemy mieć do siebie zaufanie, wiedzieć, że współpracujące z nami osoby znają nasze produkty, rozumieją filozofię. - Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu w Mitsubishi Motors Polska

Bluerank z marką Mitsubishi współpracuje od wielu lat. Prowadzi kampanie Google Ads, nie tylko dla centrali, ale również unikatowy w Polsce program dla dealerów. Wspiera motoryzacyjną markę w działaniach analitycznych, programmatic RTB, łączy online i offline.

- Super, że mogliśmy po prostu pobawić się produktem, z którym spędzamy czasem przy monitorze po kilka godzin dziennie, czuwając nad kampaniami. - Bartłomiej Majas, Paid Search Specialist w Bluerank

- Prędkość, zapach nowości, tapicerka, miękkie siedzenia. Dziś marketing doświadczeń jest w cenie. A dla nas takie emocje i przeżycia to budowanie więzi z partnerem. - Marta Kocięba, Account Manager w Bluerank

Z raportu Cohn&Wolfe (2019 r.) wynika, że aż 91 proc. konsumentów docenia markę za jej autentyczność. Coraz więcej z nas – szczególnie młodsze pokolenia - nie chce być jedynie biernymi odbiorcami produktu. Wręcz przeciwnie. Chcemy testować, oceniać, dzielić się rekomendacjami, razem z firmą współtworzyć asortyment, który w procesie produkcji będzie uwzględniał odpowiedzialność społeczną.

- Markom, które rozumieją tę otwartość, klienci oraz biznesowi partnerzy odpłacą się szacunkiem i zaangażowaniem. - Agnieszka Węglewska, Account Manager w Bluerank

Z kolei dobra współpraca i zaufanie może oznaczać odważniejsze decyzje.

- Mitsubishi było na przykład pierwszą marką, dla której wprowadziliśmy personalizację w kampaniach displayowych. - Jacek Tkaczuk, head of R&D w Bluerank

Efekty testowania aut przez Bluerank prezentuje materiał video, który zamieszczamy pod artykułem.

- Mitsubishi kojarzy nam się z innowacjami, emocjami, ludźmi pełnymi pasji do tego co robią. I właśnie to chcieliśmy w naszym filmie pokazać. - Kamil Kisiel, Paid Search Executive w Bluerank.

Źródło: Bluerank

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764