logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi Motors i Bluerank, co znaczy 10 lat współpracy

  PR 21.06.2022, przeczytano 662 razy
ilustracja

Współpraca marki z agencją ma swój krótko bądź średniookresowy cykl życia. Często kończy się po czasie określonym w umowie, osiągnięciu zamierzonego celu bądź wręcz przeciwnie, ze względu na brak zaplanowanych efektów współpracy. Podejście customer journey pozwala Bluerank utrzymywać długotrwałe relacje z Partnerami, które nieustająco się rozwijają, zyskując nowe obszary współpracy. Aż 8 spośród Partnerów Bluerank współpracuje z agencją dłużej niż dekadę. Jednym z nich jest Mitsubishi. Właśnie minęło 10 lat tego partnerstwa


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mitsubishi-motors-i-bluerank%2C-co-znaczy-10-lat-wspolpracy,396310,artykul.html

Bluerank prowadzi działania dla polskiej centrali oraz dla kilkunastu dealerów Mitsubishi. Współpraca agencji z marką rozpoczęła się w 2012 roku. Pierwszym obszarem działania były kampanie paid search, następnym social ads. Łącznie w obu obszarach, skalę współpracy najlepiej obrazuje budżet mediowy na poziomie niemal 4,5 mln zł w ciągu ostatnich 3 lat (17 mln zł od początku współpracy).

Partner otrzymał dedykowany dahsboard integrujący dane z różnych źródeł, w tym z CRM, gdzie łatwo można śledzić wyniki wszystkich działań marketingowych oraz konwersję (faktyczną sprzedaż).

Bluerank jest także dostawcą technologii Google Marketing Platform dla Mitsubishi (DV360 i Campaign Manager) oraz zapewnia stałe wsparcie analityczne, wdrożenia, konsultacje, analizy danych.

W specjalnej ofercie Bluerank dla Mitsubishi znalazły się szkolenia dla dealerów, np. ostatnio z YouTube, a wkrótce z Social Media Communication.

Na stałe dla Mitsubishi pracuje ponad 10 osób. Ich zaangażowanie w dziewięciu stałych obszarach oraz usługi dodatkowe pozwalają agencji dostarczać kompleksowy digital marketing na ścieżce Customer Journey którego efektem są miliony sesji i aktywnie wspieranie klientów Mitsubishi na każdym etapie lejka zakupowego.  

- Dzięki wieloletniej współpracy nie ograniczamy się tylko do aktywności online, włączamy do naszych kampanii dane offline i uzyskujemy prawdzie data driven, co pozwala nam sprzedawać coraz więcej samochodów pomimo coraz mniej sprzyjających warunków. Mitsubishi po japońsku znaczy trzy diamenty. Jeśli powiem, że dbanie o ich najlepszą ekspozycję postrzegam jako naszą rolę przez te wszystkie lata, to powinno właściwie zobrazować nasze działania. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

W tym roku agencja znów rozszerza współpracę z marką, wdrażając do stałych działań dodatkowo obszary SEO i autorskie rozwiązanie Blueattribution, które pozwala badać udział poszczególnych kanałów w ścieżce zakupowej klienta, co w sumie daje 10 stałych obszarów współpracy. Taka skala działań pozwala na dostarczanie kompleksowego digital marketingu na pełnej ścieżce customer journey.

Dwa lata temu, aby jeszcze lepiej poznać i zrozumieć produkty Partnera, zespół Bluerank zabrał samochody spod znaku trzech diamentów na road trip,.

- To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i otwartości. - Jarosław Miszczak, ówczesny Head of Client Service, a obecnie C0-Managing Director w Bluerank

- Nie wyobrażamy sobie prowadzenia działań marketingowych bez współpracy z Bluerank. Po dziesięciu latach nasze relacje wykraczają poza wymiar biznesowy, partnerski i sięgają wymiaru przyjacielskiego. - Łukasz Wójcik, Marketing & PR Director w Mitsubishi Motors Polska

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764