logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi Motors i Bluerank, co znaczy 10 lat współpracy

  PR 21.06.2022, przeczytano 706 razy
ilustracja

Współpraca marki z agencją ma swój krótko bądź średniookresowy cykl życia. Często kończy się po czasie określonym w umowie, osiągnięciu zamierzonego celu bądź wręcz przeciwnie, ze względu na brak zaplanowanych efektów współpracy. Podejście customer journey pozwala Bluerank utrzymywać długotrwałe relacje z Partnerami, które nieustająco się rozwijają, zyskując nowe obszary współpracy. Aż 8 spośród Partnerów Bluerank współpracuje z agencją dłużej niż dekadę. Jednym z nich jest Mitsubishi. Właśnie minęło 10 lat tego partnerstwa


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mitsubishi-motors-i-bluerank%2C-co-znaczy-10-lat-wspolpracy,396310,artykul.html

Bluerank prowadzi działania dla polskiej centrali oraz dla kilkunastu dealerów Mitsubishi. Współpraca agencji z marką rozpoczęła się w 2012 roku. Pierwszym obszarem działania były kampanie paid search, następnym social ads. Łącznie w obu obszarach, skalę współpracy najlepiej obrazuje budżet mediowy na poziomie niemal 4,5 mln zł w ciągu ostatnich 3 lat (17 mln zł od początku współpracy).

Partner otrzymał dedykowany dahsboard integrujący dane z różnych źródeł, w tym z CRM, gdzie łatwo można śledzić wyniki wszystkich działań marketingowych oraz konwersję (faktyczną sprzedaż).

Bluerank jest także dostawcą technologii Google Marketing Platform dla Mitsubishi (DV360 i Campaign Manager) oraz zapewnia stałe wsparcie analityczne, wdrożenia, konsultacje, analizy danych.

W specjalnej ofercie Bluerank dla Mitsubishi znalazły się szkolenia dla dealerów, np. ostatnio z YouTube, a wkrótce z Social Media Communication.

Na stałe dla Mitsubishi pracuje ponad 10 osób. Ich zaangażowanie w dziewięciu stałych obszarach oraz usługi dodatkowe pozwalają agencji dostarczać kompleksowy digital marketing na ścieżce Customer Journey którego efektem są miliony sesji i aktywnie wspieranie klientów Mitsubishi na każdym etapie lejka zakupowego.  

- Dzięki wieloletniej współpracy nie ograniczamy się tylko do aktywności online, włączamy do naszych kampanii dane offline i uzyskujemy prawdzie data driven, co pozwala nam sprzedawać coraz więcej samochodów pomimo coraz mniej sprzyjających warunków. Mitsubishi po japońsku znaczy trzy diamenty. Jeśli powiem, że dbanie o ich najlepszą ekspozycję postrzegam jako naszą rolę przez te wszystkie lata, to powinno właściwie zobrazować nasze działania. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

W tym roku agencja znów rozszerza współpracę z marką, wdrażając do stałych działań dodatkowo obszary SEO i autorskie rozwiązanie Blueattribution, które pozwala badać udział poszczególnych kanałów w ścieżce zakupowej klienta, co w sumie daje 10 stałych obszarów współpracy. Taka skala działań pozwala na dostarczanie kompleksowego digital marketingu na pełnej ścieżce customer journey.

Dwa lata temu, aby jeszcze lepiej poznać i zrozumieć produkty Partnera, zespół Bluerank zabrał samochody spod znaku trzech diamentów na road trip,.

- To zacieśnianie relacji i tworzenie modelu współpracy opartej na zaufaniu i otwartości. - Jarosław Miszczak, ówczesny Head of Client Service, a obecnie C0-Managing Director w Bluerank

- Nie wyobrażamy sobie prowadzenia działań marketingowych bez współpracy z Bluerank. Po dziesięciu latach nasze relacje wykraczają poza wymiar biznesowy, partnerski i sięgają wymiaru przyjacielskiego. - Łukasz Wójcik, Marketing & PR Director w Mitsubishi Motors Polska

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764