logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi Motors nowym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

  PR 13.01.2023, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczął się właśnie sezon sportów zimowych, a Mitsubishi Motors jest jego częścią: podczas 71. edycji cieszącego się międzynarodowym uznaniem Turnieju Czterech Skoczni producent samochodów pojawił się po raz pierwszy jako oficjalny partner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mitsubishi-motors-nowym-sponsorem-turnieju-czterech-skoczni,398632,artykul.html

Coroczna słynna seria skoków narciarskich rozpoczęła się 29 grudnia w Oberstdorfie i poprowadziła jak zwykle przez Garmisch-Partenkirchen (1 stycznia 2023 r.) i Innsbruck (4 stycznia 2023 r.) do Bischofshofen (6 stycznia 2023 r.)., Mitsubishi Motors towarzyszyło tym zawodom w skokach narciarskich jako oficjalny partner motoryzacyjny.

- Turniej Czterech Skoczni jest uważany za jedne z najważniejszych międzynarodowych zawodów całego sezonu sportów zimowych. Skoki narciarskie to przede wszystkim odwaga, determinacja i kontrola – cechy, które wyróżniają również markę Mitsubishi. - powiedział Christian Andersen, szef marketingu i PR w Mitsubishi Motors w Niemczech.

Znane logo marki Mitsubishi można było zobaczyć na wszystkich czterech konkursach od Oberstdorfu do Bischofshofen. Ponadto producent prezentował swój pojazd elektryczny z gniazdem Eclipse Cross Plug-in Hybrid w eksponowanym miejscu przy skoczni narciarskiej.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764