logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi Motors otwiera Motoryzacyjne Centrum Informacyjne dla dzieci

  PR 31.07.2019, przeczytano 608 razy
ilustracja

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) otworzyła Motoryzacyjny Serwis Informacyjny dla Uczniów Szkół Podstawowych, który będzie dostępny do 10 grudnia 2019 r. Ta usługa dla dzieci jest oferowana już od 27 lat i odpowiada na różne pytania związane z przemysłem samochodowym za pośrednictwem bezpłatnego numeru, strony internetowej i poczty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mitsubishi-motors-otwiera-motoryzacyjne-centrum-informacyjne-dla-dzieci,383434,artykul.html

MMC jest jedyną firmą motoryzacyjną, która oferuje takie usługi edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych. Dotychczas, od momentu rozpoczęcia programu w 1993 roku, firma otrzymała od nich oraz od nauczycieli szkolnych ponad 3500 zapytań.

Pytania dotyczą szerokiego zakresu tematów, w tym działania samochodów, pojazdów autonomicznych, fabryk i produkcji oraz kwestii związanych z ochroną środowiska i bezpieczeństwem - na przykład: w jaki sposób samochód może poruszać się w teście zderzeniowym, jeśli prowadzi go manekin? *1. Z programu informacyjnego korzystają również nauczyciele szkolni w trakcie przygotowywania się do lekcji lub rozmów z uczniami podczas swoich zajęć. W ramach projektu informacyjnego MMC wysyła e-mail z odpowiedzią na pytania zadane telefonicznie.

MMC przygotowuje również broszurę, wykorzystywaną w szkołach podstawowych do nauki oraz stronę internetową, zawierającą przydatne informacje o samochodach (dostępne tylko w języku japońskim).

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

Dodatkowe informacje:

* 1 Odpowiedź MMC: samochód podczas testu zderzeniowego porusza się dzięki zdalnie sterowanemu mechanizmowi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764