Firma Mitsubishi Motors Corporation wybrała agencję kreatywną Critical Mass, która będzie odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digitalizacji oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie. MMC po raz pierwszy zatrudniło agencję o zasięgu globalnym dla wzmocnienia swojej interaktywnej komunikacji. Oprócz przygotowania i prowadzenia działań interaktywnych, agencja skupi się na zarządzaniu komunikacją internetową marki oraz utworzy specjalną platformę cyfrową, służącą analizie danych, w celu wzmocnienia globalnego wizerunku Mitsubishi Motors. Agencja Critical Mass należy do międzynarodowej Grupy DAS, która jest częścią grupy reklamowej Omnicom, notowanej na nowojorskiej giełdzie NYSE jako OMC.
Celem Mitsubishi Motors jest rozwój potencjału i mocnych stron marki na światowych rynkach. Realizując swoje cele, firma wprowadziła w życie nową strategię pod nazwą »Drive Your Ambition« zaprezentowaną w czasie ubiegłorocznego salonu Tokyo Motor Show, której zadaniem jest wyróżnienie Mitsubishi Motors jako producenta skoncentrowanego na potrzebach klientów w rozwoju globalnej mobilności. Aby to osiągnąć, Critical Mass wykorzysta platformy cyfrowe Mitsubishi Motors jako kluczowe narzędzie do zbudowania trwałej komunikacji z klientami.
- Ogromne doświadczenie Critical Mass w branży motoryzacyjnej oraz koncentracja na potrzebach klientów umożliwi Mitsubishi Motors interaktywną komunikację produktów i usług oraz zaprezentowanie konsumentom na świecie inspirującej linii pojazdów SUV, 4WD, z napędem elektrycznym oraz najnowszych technologii motoryzacyjnych - powiedział Guillaume Cartier, wiceprezes ds. globalnego marketingu i sprzedaży w Mitsubishi Motors.
- Wyjątkową cechą tej współpracy jest nasza wspólna świadomość, że Mitsubishi jest w trakcie zmiany pokoleniowej i chcielibyśmy, by nasi klienci stali się w większym stopniu częścią nowej historii marki. - powiedział Andrea Lennon, starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający Critical Mass. - Digitalizacja na pewno to umożliwi, a ponad to jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że w trakcie współpracy będziemy mogli wykorzystać nasze możliwości i doświadczenie.
Nowy cyfrowy ekosystem firmy będzie również wspierać Mitsubishi Motors w odbudowywaniu zaufania klientów poprzez lepszą komunikację i przejrzystość działań oraz umożliwi klientom jeszcze lepszy dostęp do gamy pojazdów z napędem na cztery koła, pojazdów elektrycznych oraz technologii obniżających poziom emisji spalin. Agencja Critical Mass będzie prowadzić aktywność ze swojego oddziału w Londynie, a pierwsze interaktywne projekty pojawią się jesienią 2018 roku.
Źródło: Mitsubishi Motors Corporation