logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mitsubishi Motors wybiera nową, globalną agencję kreatywną

  PR 29.03.2018, przeczytano 590 razy

Firma Mitsubishi Motors Corporation wybrała agencję kreatywną Critical Mass, która będzie odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digitalizacji oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie. MMC po raz pierwszy zatrudniło agencję o zasięgu globalnym dla wzmocnienia swojej interaktywnej komunikacji. Oprócz przygotowania i prowadzenia działań interaktywnych, agencja skupi się na zarządzaniu komunikacją internetową marki oraz utworzy specjalną platformę cyfrową, służącą analizie danych, w celu wzmocnienia globalnego wizerunku Mitsubishi Motors. Agencja Critical Mass należy do międzynarodowej Grupy DAS, która jest częścią grupy reklamowej Omnicom, notowanej na nowojorskiej giełdzie NYSE jako OMC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mitsubishi-motors-wybiera-nowa%2C-globalna-agencje-kreatywna,35982,artykul.html

Celem Mitsubishi Motors jest rozwój potencjału i mocnych stron marki na światowych rynkach. Realizując swoje cele, firma wprowadziła w życie nową strategię pod nazwą »Drive Your Ambition« zaprezentowaną w czasie ubiegłorocznego salonu Tokyo Motor Show, której zadaniem jest wyróżnienie Mitsubishi Motors jako producenta skoncentrowanego na potrzebach klientów w rozwoju globalnej mobilności. Aby to osiągnąć, Critical Mass wykorzysta platformy cyfrowe Mitsubishi Motors jako kluczowe narzędzie do zbudowania trwałej komunikacji z klientami.

- Ogromne doświadczenie Critical Mass w branży motoryzacyjnej oraz koncentracja na potrzebach klientów umożliwi Mitsubishi Motors interaktywną komunikację produktów i usług oraz zaprezentowanie konsumentom na świecie inspirującej linii pojazdów SUV, 4WD, z napędem elektrycznym oraz najnowszych technologii motoryzacyjnych - powiedział Guillaume Cartier, wiceprezes ds. globalnego marketingu i sprzedaży w Mitsubishi Motors.

- Wyjątkową cechą tej współpracy jest nasza wspólna świadomość, że Mitsubishi jest w trakcie zmiany pokoleniowej i chcielibyśmy, by nasi klienci stali się w większym stopniu częścią nowej historii marki. - powiedział Andrea Lennon, starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający Critical Mass. - Digitalizacja na pewno to umożliwi, a ponad to jesteśmy niezwykle podekscytowani faktem, że w trakcie współpracy będziemy mogli wykorzystać nasze możliwości i doświadczenie.

Nowy cyfrowy ekosystem firmy będzie również wspierać Mitsubishi Motors w odbudowywaniu zaufania klientów poprzez lepszą komunikację i przejrzystość działań oraz umożliwi klientom jeszcze lepszy dostęp do gamy pojazdów z napędem na cztery koła, pojazdów elektrycznych oraz technologii obniżających poziom emisji spalin. Agencja Critical Mass będzie prowadzić aktywność ze swojego oddziału w Londynie, a pierwsze interaktywne projekty pojawią się jesienią 2018 roku.

Źródło: Mitsubishi Motors Corporation

www.mitsubishi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764