logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mituba promuje usługi TP S.A. na stacjach PKN Orlen

  PR 15.09.2007, przeczytano 1282 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania reklamowa nowej usługi TP S.A. pod hasłem „Rozmawiaj na gapę do Polski”. Kampania przygotowana przez firmę Mituba (media zakupił Initiative Media Warszawa) objęła swoim zasięgiem przygraniczne stacje benzynowe zarządzane przez PKN Orlen. Na wybranych stacjach zostały ustawione standy reklamowe z kieszeniami na ulotki informujące o nowej ofercie Telekomunikacji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mituba--promuje-uslugi--tp-s.a.-na-stacjach-pkn-orlen,6088,artykul.html

Kampania skierowana jest do osób wybierających się za granicę, które dzięki nowej usłudze będą miały możliwość zadzwonienia do Polski na koszt rozmówcy. Nowa oferta TP S.A. jest interesującą propozycją dla tych wszystkich, którzy nie chcą swojego wyjazdowego budżetu uszczuplać kosztami połączenia telefonicznego do kraju lub dla tych, którym zabraknie funduszy na wykonanie ważnego telefonu do rodziny czy przyjaciół.

Firma Mituba zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowych na stacjach zarządzanych przez PKN Orlen. Firma oferuje zarówno tradycyjne jak i niestandardowe formy komunikacji zewnętrznej takie jak: standy, potykacze, naklejki na podłogę i tabliczki reklamowe umieszczane w toaletach. Specjalnością Mituba są kolorowe reklamy na fakturach, które dają reklamodawcy możliwość dotarcia ze swoją ofertą do osób decyzyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Źródło: Mituba


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: mituba

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764