Ruszyła kampania reklamowa nowej usługi TP S.A. pod hasłem „Rozmawiaj na gapę do Polski”. Kampania przygotowana przez firmę Mituba (media zakupił Initiative Media Warszawa) objęła swoim zasięgiem przygraniczne stacje benzynowe zarządzane przez PKN Orlen. Na wybranych stacjach zostały ustawione standy reklamowe z kieszeniami na ulotki informujące o nowej ofercie Telekomunikacji Polskiej.
Kampania skierowana jest do osób wybierających się za granicę, które dzięki nowej usłudze będą miały możliwość zadzwonienia do Polski na koszt rozmówcy. Nowa oferta TP S.A. jest interesującą propozycją dla tych wszystkich, którzy nie chcą swojego wyjazdowego budżetu uszczuplać kosztami połączenia telefonicznego do kraju lub dla tych, którym zabraknie funduszy na wykonanie ważnego telefonu do rodziny czy przyjaciół.
Firma Mituba zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowych na stacjach zarządzanych przez PKN Orlen. Firma oferuje zarówno tradycyjne jak i niestandardowe formy komunikacji zewnętrznej takie jak: standy, potykacze, naklejki na podłogę i tabliczki reklamowe umieszczane w toaletach. Specjalnością Mituba są kolorowe reklamy na fakturach, które dają reklamodawcy możliwość dotarcia ze swoją ofertą do osób decyzyjnych w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Źródło: Mituba