logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mixx Awards 2011 - lureaci

   09.11.2011, przeczytano 2548 razy
ilustracja

Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs MIXX –Awards 2011, skierowany do autorów najlepszych kampanii reklamowych w polskim Internecie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia trwającego w dniach 8/9 listopada wydarzenia Internet Poland Conference&Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mixx-awards-2011---lureaci,13879,artykul.html

Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniali wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. W tym roku nadesłano rekordową liczbę 140 zgłoszeń. Konkurs został podzielony na 17 kategorii.

– Tegoroczna edycja Mixx-Awards jest szczególna z dwóch względów: po pierwsze, odbywa się ona w ramach organizowanego przez nas po raz pierwszy eventu Internet Poland Conference&Expo, po drugie odnotowaliśmy rekordową liczbę 140 zgłoszeń – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – O zwycięstwie poszczególnych projektów często decydowały dziesiętne części punktów, co świadczy o bardzo wyrównanym poziomie prac. Laureatom gratulujemy. – dodała Staniszewska.

Laureaci konkursu Mixx-Awards 2011 (audytorem konkursu jest PwC)


Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:
Ceneo: Gong Sp. z o. o. - zwycięzca
• „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska,Macroscope OMD
• Rytuał Przyjęcia: ACR

Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
• IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann,Universal McCann
• Launch marki Revange: Chariot
Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o, Artegence - zwycięzca

Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:
• Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet - zwycięzca
• Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
• "Wymyśl nowy smak" : Media Direction Digital

Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
• Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
• KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o. - zwycięzca
• Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP

Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:
Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine - zwycięzca
• Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
• Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp.zo.o

Nominowani w kategorii Gry:
• Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o
• Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
• Świat Danio: Mediacom - zwycięzca

Nominowani w kategorii Wideo-online:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
• Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny - zwycięzca
• Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR

Nominowani w kategorii Strona brandowa:
• MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
• Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
• Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o - zwycięzca

Nominowani w kategorii Branded kontent;
• 360interactive.pl: GoldenSubmarine
• Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital
• Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl - zwycięzca

Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:
• Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
• Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
• Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska - zwycięzca

Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:
• Akcja Społeczna "Policzmy Się": Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
• Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o. - zwycięzca

Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:
• Kampania cross mediowa: "Męskie Granie 2011" : Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska,Macroscope OMD - zwycięzca
• Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet

Kategoria Best In Show uzyskała praca Nike Free, ze średnią głosów 16.15

Nagrody specjalne Mixx Awards:

• Człowiek Roku – Anna Sakowicz
• Agencja Roku – 180 HB oraz Pride and Glory Huge Idea
• Dom Mediowy Roku – Starcom
• Marketer Roku – Grupa Żywiec

Nagroda specjalna Mixx: Krzysztof Golonka

Źródło: IAB Polska

Dodatkowe informacje:

Interactive Advertising Bureau istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Celem statutowym związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764