logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mixx Awards 2011 - poznaliśmy nominowanych

   28.10.2011, przeczytano 1776 razy
ilustracja

Jury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się wieczorem, pierwszego dnia eventu Internet Poland Conference&Expo. Najwięcej, pięć nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mixx-awards-2011---poznalismy-nominowanych,13771,artykul.html

– Poziom zgłaszanych prac do Mixx Awards jest wyższy z każdym rokiem. Tak dopracowane przedsięwzięcia świadczą
o dynamicznym rozwoju całego sektora interaktywnego – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Gala rozdania nagród odbędzie się w czasie trwania Internet Poland Conference&Expo, największej imprezy w kraju w branży internetowej – myślę, że będzie to idealne miejsce na tak wyjątkowa galę. –

Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:
• Ceneo: Gong Sp.zo.o
• „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
• Rytuał Przyjęcia: ACR

Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
• IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann,Universal McCann
• Launch marki Revange: Chariot
• Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o, Artegence

Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:
• Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
• Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
• "Wymyśl nowy smak" : Media Direction Digital

Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
• Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
• KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o.
• Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP

Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine,
• Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
• Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp.z o.o sk.

Nominowani w kategorii Gry:
• Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
• Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
• Świat Danio: Mediacom

Nominowani w kategorii Wideo-online:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
• Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR

Nominowani w kategorii Strona brandowa:
• MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
• Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
• Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska

Nominowani w kategorii Branded kontent:
• 360interactive.pl: GoldenSubmarine
• Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital
• Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl

Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:
• Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
• Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
• Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska

Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:
• Akcja Społeczna "Policzmy Się": Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
• Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o.

Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:
• Kampania cross mediowa: "Męskie Granie 2011" : Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska,Macroscope OMD
• Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet

Źródło: IAB Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764