Jury konkursu kreatywnego Mixx Awards ogłosiło shortlisty nominowanych projektów w tegorocznej edycji. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się wieczorem, pierwszego dnia eventu Internet Poland Conference&Expo. Najwięcej, pięć nominacji uzyskała agencja Pride and Glory Huge Idea. Po trzy nominacje mają Grupa Allegro oraz Golden Submarine.
– Poziom zgłaszanych prac do Mixx Awards jest wyższy z każdym rokiem. Tak dopracowane przedsięwzięcia świadczą
o dynamicznym rozwoju całego sektora interaktywnego – powiedziała Patrycja Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Gala rozdania nagród odbędzie się w czasie trwania Internet Poland Conference&Expo, największej imprezy w kraju w branży internetowej – myślę, że będzie to idealne miejsce na tak wyjątkowa galę. –
Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:
• Ceneo: Gong Sp.zo.o
• „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD
• Rytuał Przyjęcia: ACR
Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
• IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann,Universal McCann
• Launch marki Revange: Chariot
• Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o, Artegence
Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:
• Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
• Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
• "Wymyśl nowy smak" : Media Direction Digital
Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
• Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
• KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o.
• Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP
Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine,
• Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
• Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp.z o.o sk.
Nominowani w kategorii Gry:
• Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
• Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o
• Świat Danio: Mediacom
Nominowani w kategorii Wideo-online:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
• Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR
Nominowani w kategorii Strona brandowa:
• MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.
• Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
• Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
Nominowani w kategorii Branded kontent:
• 360interactive.pl: GoldenSubmarine
• Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital
• Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl
Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:
• Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO
• Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
• Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska
Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:
• Akcja Społeczna "Policzmy Się": Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska
• Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o.
Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:
• Kampania cross mediowa: "Męskie Granie 2011" : Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska,Macroscope OMD
• Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
Źródło: IAB Polska