logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

   09.10.2020, przeczytano 1227 razy
ilustracja

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mixx-awards-2020---pelna-lista-zwyciezcow%21,388733,artykul.html

Najlepszą kampanią okazał się projekt „Hulaj z głową” przygotowany przez GONG i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 4 złote statuetki dla kampanii: „Hulaj z głową” w kategorii Content Marketing, „RANO ZEBRANO i wyborczy #bazarek na Twitterze” w kategorii Limited Budget, „#ZdalniDoPomocy” w kategorii Online Marketing with Influencer oraz „Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

Najczęściej nagradzanymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2020 były: „T-raperzy znad Wisły – Antysmog song” dla marki OLX oraz „Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce” dla innogy Polska (innogy go!). Zdobyły one po trzy statuetki.

– Tegoroczna Gala IAB MIXX Awards  nie odbyła się w tradycyjnym wydaniu, lecz przeniosła się do internetu. Jest to podyktowane przede wszystkim bezpieczeństwem uczestników, które jest naszym priorytetem, dlatego decyzja dotycząca przeprowadzenia transmisji online rozdania nagród była jedynym właściwym krokiem w obecnej sytuacji. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. – Zdajemy sobie sprawę, że uderzenie kryzysu nie ominęło całego ekosystemu reklamowego, dlatego tym bardziej doceniamy każde zgłoszenie w tegorocznej edycji IAB MIXX Awards.  W tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania oraz pokazują, że relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczyły 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Nagrody za dokonania

Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało GONG, Domem Mediowym Roku – MullenLowe MediaHub, natomiast Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski. Człowiekiem Roku została Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM), a CEO Gemius Marcin Pery otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

–  W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać nagrodę specjalną za całokształt dokonań CEO Gemius Marcinowi Pery. Nagroda jest uhonorowaniem Jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług dla branży badawczej. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt – Człowiekiem Roku została CEO GroupM Izabela Albrychiewicz, która jest wybitną postacią branży reklamowej, od 20 lat odnoszącą sukcesy zarówno na polskim rynku, jak i międzynarodowym.

Zwycięzcy MIXX AWARDS 2020

Best Use of Social Media

  • SREBRO - Człowiek, który na wszystkim oszczędzał - ING Bank Śląski - GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
  • BRĄZ - “Żeby nie kusiło. Zostań w domu.” Porsche Polska - Porsche Polska - PHD, DDB Warszawa
  • WYRÓŻNIENIE - Jalapeno Challenge - McDonald’s - Isobar Polska, OMD
  • WYRÓŻNIENIE - T-raperzy znad Wisły – Antysmog song - OLX - 23HEROES, F25, OLX

Brand Awareness and Positioning

  • SREBRO - Dzień bez parawanu - Kompania Piwowarska (Tyskie) - GONG, Kompania Piwowarska, Sputnik Studio, Zenith, Tailor Made PR
  • SREBRO - Hulaj z głową - ING Bank Śląski - GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
  • BRĄZ - T-raperzy znad Wisły – Antysmog song - OLX - 23HEROES, F25, OLX
  • BRĄZ - Ty jesteś zmianą, a my bankiem zmieniającego się świata - BNP Paribas Bank Polska - Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, Feeders Agency
  • WYRÓŻNIENIE - Tym, którzy… - Grupa Maspex (Tymbark) - Grupa Maspex

Commerce

  • BRĄZ - Omnichannelowa aplikacja mobilna Multikina - Multikino - Infinity Group
  • WYRÓŻNIENIE - Jak kampanią w światowy dzień zwierząt podnieść sprzedaż o ponad 55% jedzenia dla zwierząt największych marek? - MARS POLSKA (Pedigree i Whiskas) - LVL UP MEDIA, Mars Polska, MediaCom Warszawa, BBDO, Bluecloud Interactive

Content Marketing

  • ZŁOTO - Hulaj z głową - ING Bank Śląski - GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
  • BRĄZ - Moje miejsce zawsze z Legią - Grupa Żywiec (Królewskie) - Twin, Just, Starcom
  • BRĄZ - T-raperzy znad Wisły – Antysmog song - OLX - 23HEROES, F25, OLX
  • WYRÓŻNIENIE - Łomża Swoją Drogą - Van Pur (Łomża) - Lulu Production, MediaCom Warszawa

Cross Media Integration

  • SREBRO - Bank zielonych zmian - BNP Paribas Bank Polska - Publicis, Havas Media (Havas Media Group), Sales&More, Point of View, VMLY&R Poland, Feeders Agency
  • SREBRO - Tym, którzy… - Grupa Maspex (Tymbark) - Grupa Maspex
  • BRĄZ - Kampania proekologiczna “Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci?” - ING Bank Śląski - GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub, Brain
  • WYRÓŻNIENIE - Moje miejsce zawsze z Legią - Grupa Żywiec (Królewskie) - Twin, Just, Starcom

Data Driven & Precision Marketing

  • SREBRO - Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce - innogy Polska (innogy go!) - Cube Group, Agencja Warszawa
  • BRĄZ - AUDIOBOOKI OD BP - BP - Mindshare Polska, Justtag Group, mSpark
  • WYRÓŻNIENIE - Jak dane własne PKO Banku Polskiego pozwoliły osiągnąć czterocyfrowy ROI? - PKO Bank Polski (Miniratka) - Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
  • WYRÓŻNIENIE - Zbliża się koniec ważności ubezpieczenia komunikacyjnego? PKO Bank Polski ma dla Ciebie ofertę! - PKO Bank Polski (PKO Ubezpieczenia Komunikacyjne) - Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski

Games & eSport

  • SREBRO - KFC na mapach CS:GO 2 - AmRest (KFC)  - Fantasyexpo
  • BRĄZ - Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj  - Ubisoft - GONG, Mindshare Polska
  • WYRÓŻNIENIE -Kobieca liga esportowa jako innowacyjny touchpoint w walce z hejtem! -The Coca-Cola Company (Sprite) -MediaCom Warszawa , ESL GAMING POLSKA
  • WYRÓŻNIENIE - Play Polska Liga Mobilna – Zapłać z Play w sklepie Wargaming - Play - MediaCom Warszawa, Fantasyexpo

Innovation & Smart Solution

  • BRĄZ - Dwie Arety - BNP Paribas Bank Polska -  Feeders Agency
  • BRĄZ - Odcięci od świąt - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich - OLX, BBDO
  • WYRÓŻNIENIE - Display Chat Bot - Atopik Polska - Open Mobi
  • WYRÓŻNIENIE - KITT 2020 - MASTERCARD (Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) - Isobar Polska, Mastercard, Carat Polska
  • WYRÓŻNIENIE - Shake to Play - Play (Aplikacja Play24) - Plej, Play, MediaCom Warszawa

LAUNCH

  • WYRÓŻNIENIE - Karnet Wszystkomający do CityFit - CityFit - CityFit
  • WYRÓŻNIENIE - Wkręć się w zoodle i pożegnaj nudę w kuchni! - Philips - Carat Polska
  • WYRÓŻNIENIE - Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce - innogy Polska (innogy go!) - Agencja Warszawa, Innogy Polska, Cube Group

Limited Budget

  • ZŁOTO - RANO ZEBRANO i wyborczy #bazarek na Twitterze - Rano Zebrano - Agencja Warszawa
  • BRĄZ - Korona Polskich Skałek - Decathlon Polska (Simond by Decathlon) - Neon Shake, MullenLowe MediaHub
  • WYRÓŻNIENIE - BLACK FRIDAY - Decathlon Polska - Przestrzeń, MullenLowe MediaHub
  • WYRÓŻNIENIE - Trzy billboardy za Sieradzem - naTemat.pl - naTemat.pl

Offline Digitizing

  • BRĄZ - Dzień bez parawanu - Kompania Piwowarska (Tyskie) - GONG, Kompania Piwowarska, Sputnik Studio, Zenith, Tailor Made PR
  • BRĄZ - Symulakra – Rzeźba tworzona przez siły miasta - Screen Network - Screen Network, panGenerator
  • WYRÓŻNIENIE - Mural dla służby zdrowia - naTemat.pl - naTemat.pl
  • WYRÓŻNIENIE - Trzy billboardy za Sieradzem - naTemat.pl - naTemat.pl

Online Marketing with Influencer

  • ZŁOTO - #ZdalniDoPomocy - ING Bank Śląski - GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub
  • WYRÓŻNIENIE - Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły. - Reckitt Benckiser (Cillit Bang) - Chromatique Creative Agency
  • WYRÓŻNIENIE - KITT 2020 - MASTERCARD (Aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy) - Isobar Polska, Mastercard

Performance Marketing

  • SREBRO - Zbliża się koniec ważności ubezpieczenia komunikacyjnego? PKO Bank Polski ma dla Ciebie ofertę! - PKO Bank Polski (PKO Ubezpieczenia Komunikacyjne) - Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
  • BRĄZ - Wypożycz elektrycznego! – pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce - innogy Polska (innogy go!) - Cube Group, Agencja Warszawa
  • WYRÓŻNIENIE - 356 Dni Testów Renault - Renault Polska - OMD
  • WYRÓŻNIENIE - Jak dane własne PKO Banku Polskiego pozwoliły osiągnąć czterocyfrowy ROI? - PKO Bank Polski (Miniratka)- Havas Media (Havas Media Group), PKO Bank Polski
  • WYRÓŻNIENIE - “Tailor-made” oferty z eSky - eSky.pl - eSky.pl

Public Service, non-profit campaign & CSR

  • ZŁOTO - Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy - Polska Akcja Humanitarna (Program dożywiania dzieci Pajacyk) - Polska Akcja Humanitarna, Kwadratowa Masakra, Craftserve
  • SREBRO - Dzień na U - Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie - PHD, DDB Warszawa, Garden of Words, Avon Cosmetics Polska
  • BRĄZ - Zmieniajmy na dobre - Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - Publicis
  • WYRÓŻNIENIE - Bez jaj - OLX - OLX

UX

  • BRĄZ - Shake to Play - Play (Aplikacja Play24) - Plej, Play, MediaCom Warszawa

BEST IN SHOW - Hulaj z głową - ING Bank Śląski - GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub

Źródło: IAB Polska

mixx-awards.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764