logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MJCC dołącza do sieci Oneagent

  PR 13.02.2020, przeczytano 392 razy

MJCC staje się częścią globalnej sieci agencji, które specjalizują się w employer brandingu. OneAgent zrzesza podmioty funkcjonujące na kluczowych rynkach na świecie, które łącznie zatrudniają ponad 500 specjalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mjcc-dolacza-do-sieci-oneagent,385674,artykul.html

–  Wejście do sieci to wynik coraz bardziej międzynarodowego charakteru naszych projektów. Coraz więcej naszych partnerów poszukuje wsparcia także poza granicami kraju, więc znalezienie globalnego partnera stało się dla nas priorytetem. Aktualnie pracujemy już na kilkunastu rynkach, na których potrzebowaliśmy nie tylko lokalnych partnerów, ale też insightów i możliwości wymieniania się wiedzą z organizacjami, które się z nich wywodzą. A ponieważ już wcześniej współpracowaliśmy z agencjami wchodzącymi w skład OneAgent, wybór tej właśnie sieci był oczywisty – mówi Adrian Juchimiuk, Partner w MJCC.

Polska jest dla OneAgent ważnym rynkiem – zrzeszone w sieci agencje zauważały zwiększone zapotrzebowanie na strategiczne i kreatywne usługi w obszarze employer brandingu w naszym kraju.

–  Polska wyróżnia się w Europie szybkim wzrostem ekonomicznym. Ostatnie dwie dekady to rewolucja dla tutejszego rynku pracy. Tym bardziej cieszymy się, że MJCC, najczęściej nagradzana polska agencja EB, dołączyła do grona naszych partnerów. Wierzymy, że nasze zespoły badawcze, marketingowe, kreatywne i strategiczne będą wspólnie dostarczać najwyższej jakości rozwiązania w zakresie budowania marki pracodawcy naszych globalnych klientów – wyjaśnia Ed Barzilaij, prezes OneAgent.

Źródło: MJCC

www.mjcc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764