logo
WIADOMOŚCI

Mleczko, Osadzińska i Danaj projektują dla Aura Centrum

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 160 razy
ilustracjastrzałka

Troje uznanych rysowników stoi za kolekcjami wyjątkowych gadżetów, które olsztyńskie centrum handlowe przygotowało dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mleczko,-osadzinska-i-danaj-projektuja-dla-aura-centrum,31868,artykul.html

Produkty codziennego użytku nie muszą być nudne i brzydkie. Polscy projektanci udowodnili to nie raz. Dobry rysunek jest samodzielnym dziełem sztuki, ale niewątpliwym atutem ilustracji jest łatwość wykorzystania jej na potrzeby sztuki użytkowej. To otwiera możliwości współpracy z wieloma podmiotami. Ciekawym przykładem takiej kooperacji jest najnowsza kampania centrum handlowego Aura w Olsztynie z udziałem trojga znanych polskich rysowników.

Do współpracy przy każdej edycji akcji Do trzech razy sztuka! zaproszono znanego rysownika lub ilustratora. W edycji wiosennej, która rozpocznie się 23 marca br., a zakończy 2 kwietnia br. klienci będą mogli otrzymać za zakupy torby zaprojektowane przez Olkę Osadzińską, uzdolnioną ilustratorkę młodego pokolenia. W edycji wakacyjnej, zaplanowanej od 16 do 25 czerwca br. do zdobycia będą poduszki ozdobione przez Porysunki, czyli Magdę Danaj. Ostatnia odsłona, jesienna, która będzie miała miejsce między 8 a 17 września br., to kolekcja kubków autorstwa Andrzeja Mleczki.

- Chciałam stworzyć coś, co będzie atrakcyjnym elementem dekoracyjnym dla użytkowego produktu, jakim jest płócienna torba. Zdecydowałam się na trzy kompozycje z delikatnymi kobiecymi postaciami otoczonymi wiosennymi kwiatami. Ilustracje będą wypełniały format A4, ale będą bez tła, dzięki czemu torba będzie wyglądała bardziej elegancko. Myślę, że będzie to super dodatek na wiosnę i lato – opowiada o swojej kolekcji dla Aury Centrum Olka Osadzińska.

Cykliczna akcja prosprzedażowa Kolekcja Aury organizowana będzie trzy razy w roku. Każda seria unikatowych gadżetów będzie dostępna za zakupy tylko w centrum handlowym Aura w Olsztynie. Klient, który okaże paragony na min. 150 zł, będzie mógł otrzymać jeden element z całej kolekcji, liczącej kilkaset sztuk wyjątkowych przedmiotów. Akcja każdorazowo potrwa 10 dni. Kolekcja Aury ma też swój wymiar charytatywny – każda odebrana nagroda to 10 zł przekazane przez centrum handlowe Aura na wsparcie wybranej organizacji charytatywnej w Olsztynie.

Źródło: Aura Centrum

www.auracentrum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 125 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone